1 تیر 1393
شماره خبر: 124432

نحوه بهره برداری از استخرها در ماه مبارک رمضان اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نحوه بهره برداری از استخرها در ماه مبارک رمضان اعلام شد


رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز طی نامه ای به روسای ادارات شهرستانهای تابعه نحوه بهره برداری از استخرها در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
در این نامه خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای تابعه آمده است:
بر اساس هماهنگیهای به عمل آمده در جلسه با فرماندهی محترم نیروی انتظامی و دایره اماکن استان بدینوسیله نحوه بهره برداری از استخرها در طول ماه مبارک رمضان به شرح ذیل اعلام و مسئولیت حسن اجرای آن مستقیما به عهده آن مدیریت محترم می باشد، لذا در صورت عدم رعایت مفاد مصوبات شخصا پاسخگو خواهید بود.
1- مقرر گردید مجوز استفاده از کلیه استخرهای استان به اطفال زیر 9 سال دختر و زیر 13 سال پسر، در بازه زمانی ماه مبارک رمضان در طول روز بصورت آموزشی به افراد ذینفع داده شود.
2- مقرر گردید اشخاصی که دارای گواهی پزشکی در خصوص درمان بیماریهای ارتوپدی و درمانی دیگر از پزشک معتبر می باشند، در طول روز از امکانات استخر استفاده نمایند.
3- مقرر گردید، عموم مردم و اقشار مختلف سطح شهر و روستا در مدت زمان بعد از افطار ماه مبارک رمضان، از امکانات تمامی استخرها، بهره برداری نمایند.
4- مقرر گردید کلیه دستورالعملها و بخشنامه های مصوب از سوی مراجع ذیصلاح در خصوص محدودیت استفاده از استخرها، وفق مقررات اجرا و به نحو احسن رعایت گردد.
5- مقرر گردید استخرها از زمان افطار تا ساعت 2 بامداد فعالیت نمایند.
6- تدابیر امنیتی با نیروهای انتظامی در استخرهای پر ترافیک.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود