29 تیر 1393
شماره خبر: 126123

تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز


دکتر مجابی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با ارسال تقدیرنامه ای از رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تقدیر کرد.
با توجه به برگزاری موفق طرح پاکداشت طبیعت و پاکسازی محور جاده چالوس – کرج که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و با حضور پرشور و 2200 نفری علاقمندان به طبیعت برگزار شد، دکتر مجابی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با ارسال تقدیرنامه ای از رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تقدیر و تشکر کرد. در این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای رضا گل محمدی
مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان البرز
اشتیاق به تلاش و فعالیت، نیازی است که خالق بی همتا در وجود همه عالمیان نهاده است و موهبت تلاش برای حفاظت محیط زیست مستلزم شایستگی هایی است که تنها در وجود عاشقان عرصه طبیعت تبلور می یابد. به لطف خداوند بزرگ و با همراهی و همدلی تلاش نمودیم تا با ایجاد تحول برای گسترش و اعتلای فرهنگ حفظ محیط زیست از طریق عاری نمودن طبیعت از آلاینده ها، گامی کوچک در این عرصه برداریم. بدین وسیله از همکاری صمیمانه، تلاش ارزشمند و همت بلندتان که تداوم آن در بلند مدت به حفاظت از عرصه های متنوع محیط زیست میهن عزیزمان منجر خواهد شد قدردانی و تشکر می شود. امید است با استمرار تلاش و فعالیت، همواره نماد موفقیت، پیروزی و شکوفایی باشید.
سید محمد مجابی
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود