20 مرداد 1393
شماره خبر: 127135

اولین مجمع سالیانه هیات تکواندو البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اولین مجمع سالیانه هیات تکواندو البرز برگزار شد


اولین مجمع سالیانه هیات تکواندو استان البرز با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان در سالن جلسات باشگاه میلاد کرج برگزار شد.
این مجمع با حضور محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، آرش فرهادیان مسئول کمیته استانها و امور مجامع فدراسیون، قاسم پوستین دوز معاون توسعه امور ورزش اداره کل، جمعی از مدیران ستادی اداره کل، محمد نوذری رئیس هیات تکواندو استان، زهرا افتخاری نایب رئیس هیات، اعضای مجمع اعم از نمایندگان باشگاه داران، قهرمانان، داوران و جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات باشگاه میلاد کرج برگزار شد. در ابتدای این مجمع و پس از بیان خیر مقدم توسط قاسم پوستین دوز، محمد نوذری رئیس هیات تکواندو به ارائه گزارشی از عملکرد سالیانه هیات پرداخت و از روند کلی هیات در زمینه کسب عناوین قهرمانی، برگزاری لیگ های منظم، کشف استعدادهای جدید و ... ابراز رضایت کرد. در ادامه حسین خاکی فیروز خزانه دار هیات نیز گزارشی از عملکرد مالی، درآمدها و هزینه های هیات در سال گذشته، به حاضرین ارائه کرد.
محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز دیگر سخنرانان این مجمع بودند که نظرات خود را در رابطه با عملکرد تکواندو استان بیان کردند. هر کدام از اعضای حاضر در مجمع نیز نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به هیات و عملکرد آن اظهار داشتند. در پایان مجمع مراسم تودیع و معارفه دبیر هیات استان برگزار و طی آن وحید عبداللهی جایگزین مهدی مبارکی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود