22 مرداد 1393
شماره خبر: 127304

تکواندوکاران البرزی ملی پوشان ثابت تیم ملی

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تکواندوکاران البرزی ملی پوشان ثابت تیم ملی


رئیس هیئت تکواندو استان البرز گفت:سالیان متمادی است که تکواندوکاران و پومسه روهای البرز ملی پوشان ثابت تیم ملی جوانان و بزرگسالان می باشند.
استان البرز بنا به موقعیت جغرافیایی خاص خود و قرابت با پایتخت ایران زمین همواره مهد پرورش نخبگان بوده است. در این بین ورزش جایگاهی ویژه وخاص داشته و موفقیت های چشمگیری از سوی ورزشکاران این خطه کسب شده است تا همواره استان البرز در زمینه ورزشی و قهرمان پروری زبانزد خاص و عام باشد. در این بین چندین رشته ورزشی عملکرد قابل توجه ای داشته اند و بواسطه حضور ورزشکاران در سطح ملی و بین المللی و کسب مدال های رنگارنگ همواره بر تارک ورزش استان درخشیده اند. رشته ورزشی تکواندو یکی از رشته هایی است که طی سالیان متمادی بواسطه حضور موفقش در سطح اول ورزش کشور تقدیر همگان را برانگیخته است بصورتی که در اکثر حضور تیم ها و نفرات استان البرز در مسابقات ملی و بین المللی مدعی اصلی و عنوان دار لقب گرفته است و این مهم را درمیدان رقابت به اثبات رسانده است. رشته رزمی تکواندو در ادامه این افتخار آفرینی ها با عملکردی قابل توجه و حضور بیش از 24 ملی پوش در رده های سنی مختلف و کسب مدال های متعدد در 5 ماه اول سال جاری همانند سال های گذشته عنوان یک از پرافتخارترین رشته های ورزشی استان را کسب کرده است.
استان البرز در همه رده ها دارای نمایندگان شایسته ای می باشد
محمد نوذری رییس هیئت تکواندو استان البرزدر خصوص برنامه های هیئت اظهار داشت: طبق تقویم فدراسیون جهانی مسابقات ارتش های جهان(سیزم)، مسابقات جهانی نونهالان ،مسابقات آسیایی اینچوان و المپیک نوجوانان از جمله رقابتهایی است که طی دو ماه آینده برگزار خواهد شد برهمین اساس فدراسیون تکواندو نیز رقابتهای متعدد انتخابی را در رده های سنی مختلف برگزار کرده است که استان البرز در همه رده ها دارای نمایندگان شایسته ای می باشد. وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی نونهالان در ماه گذشته وحضور تیم کشورمان در مسابقات جهانی نونهالان گفت: استان البرز در رده سنی نونهالان به تفکیک 4 نماینده دختر و 2 ملی پوش پسر را در اردو داشت ضمن آنکه سرمربیگری تیم ملی نونهالان را مهرو کمرانی مربی مجرب البرزی و یوسف جنگجو از این استان عهده دار بودند که به لطف خدا در این رویداد مهم که اخیرا به پایان رسید البرزی ها دومدال ارزشمند طلا ونقره را کسب کردند ودرخششی ارزشمند در این مسابقات داشتند.
سالیان متمادی است که تکواندوکاران البرز ملی پوشان ثابت رده های مختلف می باشند
نوذری به رویداد مهم پیش رو هم اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی در رده سنی نوجوانان کیمیا علیزاده و مهدی اسحاقی که در فروردین ماه سال جاری مقام قهرمانی جهان را بدست آوردند موفق شدند تا با کسب مجوز شانس حضور در مسابقات المپیک نوجوانان چین که در اواخر مرداد ماه برگزار می شود را بدست آورند، ضمن آنکه وحید عبداللهی نیز بعنوان مربی در کنار تیم ملی نوجوانان می باشد. رئیس هیئت تکواندو به بخش پومسه هم اشاره نمود و اذعان داشت: سالیان متمادی است که تکواندوکاران و پومسه روهای البرز ملی پوشان ثابت تیم ملی جوانان و بزرگسالان می باشند بصورتی که در حال حاضر 10 تن از البرزیها در اردوی تیم ملی جهت حضور در رقابتهای ارتش های جهان و و آسیایی اینچوان میباشند و مینو مداح سرمربی تیم ملی بانوان و جواد فریدونی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان اندیشه آن دارند تا با هدایت موفق این تیم نام البرز را در عرصه مربیگری نیز ماندگار نماید. همچنین در مسابقات اخیر کشوری نیز بانوان ما برای سومین سال پیاپی قهرمان کشور شدند وتیم اقایان بر سکوی سوم کشور قرار گرفت. این مسئول خاطر نشان ساخت: قهرمانی تیم خردسالان(پسران) و سومی تیم (دختران) در مسابقات کشوری و کسب 26 مدال از سوی البرزیها در رقابتهای داخلی و برون مرزی از جمله موفقیت های تکواندو استان بود که در سایه زحمات مربیان و تکواندوکاران بدست آمد. وی با گریزی بر برگزاری دور دوره کلاس هماهنگی مربیان در سطح استان به خبرنگار مهر گفت: پس از رایزنی های لازم با فدراسیون تکواندو کلاس هماهنگی متمرکز مربیان کشور نیز در دوبخش آقایان و بانوان به میزبانی خانه تکواندو استان برگزار شد. محمد نوذری در پایان به رقابت های لیگ استان هم اشاره کرد وگفت: در سال گذشته و طی برگزاری پنج لیگ استان در دو بخش آقایان و بانوان در مجموع 72 تیم حضور داشتند وی ادامه داد: امسال نیز بنا داریم هجدهمین دوره لیگ استان را در جهت همدردی با مردم غزه با نام شهدای غزه برگزار کنیم. نوذری همچنین به برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برگزارشده استان هم پرداخت وگفت:در مراسمی که هفته گذشته با حضور مسئولان استانی برگزار شد از کلیه تیمهای مقام آور ، مسئولین سازمان لیگ ، کمیته داوران و بهترین های هر رده استان با اهداء کاپ ، مدال و لوح تجلیل به عمل آمد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود