22 مرداد 1393
شماره خبر: 127314

ورزش فردیس در انتظار نگاه عادلانه هیئت های ورزشی استان است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ورزش فردیس در انتظار نگاه عادلانه هیئت های ورزشی استان است


رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس خواستار توجه هیئت های استانی به توانمندی های ورزش فردیس شد و گفت: ورزش فردیس نوپا در انتظار نگاهی عادلانه از سوی هیئت های ورزشی استان است تا به دور از هر گونه خط کشی های مرسوم ورزشکاران به آنچه لیاقت دارند برسند.
این روزها ورزش فردیس به مدد تلاش های اداره ورزش وجوانان نوپای این شهرستان در مسیر ساختار سازی و هویت یابی است و کم کم با هدایت رشته های مختلف ورزشی به سمت هیئت های ورزشی سروشکلی قاعده مند می گیرد. این روند تا بدانجا پیش رفته که هم اکنون 15 هیات ورزشی این شهرستان با معرفی متولیان خود فعالیت خودشان را شروع کرده اند و تلاش اداره ورزش و جوانان این شهرستان فعال سازی دیگر هیئت هایی است که قابلیت تحرک در این شهرستان را دارند. داود عزیزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان در خصوص آخرین شرایط در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ارتقاء فردیس به شهرستان هنوز به یکسال نرسیده است اما به مدد تلاش فعالان ورزش شهرستان و حمایت های اداره کل ورزش استان و همراهی فرمانداری محترم شهرستان توانسته ایم گام های خوبی در جهت ساختار سازی و هویت بخشی ورزش شهرستان برداریم.
15 هیئت ورزشی در فردیس مشغول به فعالیت هستند
وی تشکیل و فعال سازی هیئت های ورزشی را مهمترین اقدام این اداره در جهت نیل به این هدف عنوان کرد و گفت: تاکنون با بررسی های صورت گرفته و خرد جمعی با برخی پیشکسوتان ورزش برای 15 هیئت ورزشی شهرستان متولی معرفی شده و آنها نیز با معرفی کادر اداری خود اعم از نواب رییس و دبیر به سمت ایجاد یک هیئت کارا و پویا گام برداشته اند. وی تصریح کرد: در حال حاضر هیئت های ورزشی ما بر اساس تقویم ورزشی استان خود برنامه ریزی لازم را برای ساماندهی ورزش فردیس صورت داده اند و در این مدت کم برنامه های متنوعی را به اجرا در آورده اند. وی تشکیل تیم های منتخب شهرستان جهت حضور در مسابقات استانی و نظارت هیئت های ورزشی بر عملکرد باشگاه های خصوصی را دو ماموریت مهم هیئت های ورزشی این شهرستان برشمرد و گفت: برای این دو موضوع تاکید فراوان کردیم ضمن آنکه این انتظار را داریم تا هیئت هایی که این قابلیت را در شهرستان میبینند که لیگ برگزار کنند به این امر مبادرت ورزند و انجام یک لیگ پویا را پی ریزی نمایند. سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس در ادامه با توصیه به متولیان هیئت های ورزشی گفت: ارتباط سازنده و مناسبی با هیئت های استانی و فعالان ورزش در شهرستان داشته باشید و از تقابل و درگیری پرهیز کنید چرا که موفقیت ها در سایه تعامل حاصل می شود و کاری مثبت از التهاب و درگیری و کشمکش حاصل نشده است.
از قهرمانان و مدال آوران تجلیل خواهد شد
داود عزیزی در بخشی دیگر از صحبت های خود به برنامه های آتی این اداره اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران شهرستان و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی از مهمترین برنامه های ما تاپایان سال محسوب می شود و برای تحقق آنها برنامه ریزی لازم را اغاز کرده ایم ضمن آنکه مسابقات پرورش اندام قهرمانی شهرستان برای نخستین بار و با عنوان شهدای فردیس هفته گذشته به میزبانی سالن پوریای ولی برگزار شد و با شکوه خاصی به انجام رسید. عزیزی در بخش پایانی صحبت های خود اشاره ای هم به سرانه ورزشی شهرستان داشت و گفت: تراکم جمعیتی بالایی را در شهرستان فردیس شاهد هستیم و در مقابل سرانه های ورزشی محدودی را داریم . با توجه به شرایط موجود کم کردن این کاستی ها به سرعت امکان پذیر نیست با این حال تلاش داریم با بهره وری مناسب از اماکن موجود به سمت استفاده حداکثری از داشته هایمان برویم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود