16 مهر 1391
شماره خبر: 12831

كلاس درجه 3 مربيگري كشتي زير نظر هیات کشتی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

كلاس درجه 3 مربيگري كشتي زير نظر هیات کشتی استان البرز

سپیدار آنلاین: مربی بین المللی استان البرز از برگزاری كلاس درجه 3 مربيگري كشتي زير نظر هیات کشتی استان البرز و با همكاري معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري كرج در محل سالن فارابی تالار شهیدان نژاد فلاح خبر داد.
علی بابائی جعفری با اعلام این خبر اظهار داشت: این کلاسها تحت نظارت و برنامه ريزي هیئت کشتی کارگران و استان البرز را برای نخستین بار در ایران برگزار شد. وی افزود: این کلاسها با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به مدت یک هفته در تالار شهیدان نژادفلاح و با حضور علاقه مندان به این فن برگزار شد. این مسئول خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کلاسها میان قهرمانان و تحصیلکردگان ورود قشر جدید به جرگه مربیگری است. جعفری اظهار داشت: حداکثر تعداد شرکت کنندگان در این کلاسها 60 نفر بود كه با نكات مهم و اساسي در خصوص اين رشته آشنا شدند. این مسئول خاطرنشان کرد: این کلاسها با حضور اساتید برجسته دانشگاهی از جمله دکتر رحیمی رئيس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد. وی افزود: موضوعات تئوری که در این کلاسها به علاقه مندان آموزش داده شد، شامل: فیزیولوژی ورزشی عمومی، آناتومی عمومی، روانشناسی عمومی، تغذیه عمومی، گزیده اصول مربی گری، اصول و مبانی نرمش، آسیب شناسی عمومی و کمکهای اولیه، اصول عام بیومکانیک، حقوق ورزشی و ... است.
البرز میزبان کلاس مربیگری کشتی درجه 3
این مسئول تاکید کرد: در اين زمينه استان البرز برای اولین بار میزبان کلاسهای مربیگری کشتی درجه 3 بود. جعفری افزود: شرکت کنندگان در این کلاسها پس از برگزاری و قبولی در آزمون مدرک معتبر مربیگری درجه 3 از انستيتو بين المللي كشتي جمهوری اسلامی ایران دريافت مي كنند. مربی بین المللی استان البرز در پایان از همکاری معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و مدیر تربیت بدنی شهرداری کرج در برگزاری هر چه بهتر این کلاسها تشکر کرد. گفتنی است؛ متقاضیان می توانند بعد از سه سال فراغت از مدرک درجه 3 مربیگری و گذراندن هشت کارگاه در طول سه سال، در صورت فعال بودن در این حوزه، در کلاسهای درجه 2 مربیگری شرکت کنند. علی بابائی جعفری قهرمان آسیا و تنها مربی بین المللی استان البرز، مربی تیم مسابقات جام یاشار دوغو ترکیه و مربی تیم بزرگسالان می باشد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود