15 شهریور 1393
شماره خبر: 128753

برخورد بامقام های ورزشی جعلی وعنوان های کاذب

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برخورد بامقام های ورزشی جعلی وعنوان های کاذب


رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز گفت: حضور برخی افراد در مسابقات غیرمعتبر و تبلیغات آن در سطح شهر مورد تایید نیست و از طریق مراجع ذیصلاح این موارد را پیگیری می کنیم.
حمید حیدرخانی رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز اظهار داشت: حضور در مسابقات قهرمانی کشور و تورنمنت های برون مرزی فرایند اداری خاص خود را دارد و یاید با مجوز فدراسیون و شورای برون مرزی وزارت ورزش باشد در حالی که خیلی از افراد بدون توجه به این موضوع در مسابقات متفرقه و بودن اصالت شرکت می کنند و صحت برگزاری آنها و بین المللی بودنشان مورد تردید است. رییس هیئت بدنسازی و پروروش اندام استان البرز تصریح کرد: از حیث فنی نیز تصاویر این ورزشکاران نشان می دهد آنها از لحاظ بدنی در سطح پایینی هستند و به نوعی در حد و اندازه های یک ورزشکار معمولی هم قرار نمی گیرند. حیدرخانی نصب بنرهایی در سطح شهر با موضوع تبریک این عناوین را یک اقدام نوظهور و با هدف منحرف کردن افکار عمومی دانست و گفت: هیات استان در روزهای اخیر موارد زیادی از این دست اقدامات را رصد کرده و از طریق مراجع قانونی آن را پیگیری خواهد کرد.
حیدرخانی از مسوولان شهرداری در حوزه خدمات شهری وزیباسازی هم خواستار برخورد با نصب این بنرها در سطح شهر شد و گفت: تصاویر درج شده در این بنر ها در بسیاری از موارد به دور از شئونات اخلاقی و انسانی است و به وجهه این ورزش در نزد عموم لطمه می زند که امیدوارم با نظارت لازم و دقت نظر مسولان شهری از این پس شاهد این اقدامات نباشیم. وی در پایان با اشاره به عنوان کسب شده اخیر البرز در مسابقات پروروش اندام قهرمانی کشور گفت: در این مسابقات البرز نایب قهرمان کشور شد و در عین شایستگی از کسب عنوان نخست بازماند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود