30 آذر 1390
شماره خبر: 3139

البرز 8 تیم خود را به مسابقات کاراته کشور اعزام می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

البرز 8 تیم خود را به مسابقات کاراته کشور اعزام می‌کند

رئیس هیئت کاراته استان البرز از اعزام تیم‌های منتخب استان البرز در دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات قهرمانی کشور در بهمن ماه امسال خبر داد.
محمد اکرمی اظهار د اشت: مسابقات قهرمانی کشور از 17 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پایان سال به ترتیب هشت دوره مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و استان البرز نیز با تمام توان خود در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.
*البرز از حضور در تورنمنت امارات بازماند
اکرمی تصریح کرد: مسابقات انتخابی استان جهت شناسایی نفرات برتر و تشکیل تیم‌های منتخب 30 دی ماه برگزار می‌شود و امیدوارم شاهد معرفی چهره‌های مستعد در این مسابقات باشیم. رئیس هیئت کاراته استان البرز با اشاره به عدم اعزام تیم سبکی استان البرز به مسابقات بین‌المللی امارات گفت: به دنبال تصمیم فدراسیون کاراته مبنی بر ممنوعیت حضور تیم‌های سبکی در مسابقات برون مرزی از شرکت در این مسابقات بازماندیم و تنها توانستیم یک داور را به استاژ داوری اعزام کنیم. وی افزود: منوچهر محمدیان تنها نماینده استان البرزدر این کلاس داوری بود و پس از حضور در این کلاس که به جهت معرفی قوانین جدید برگزار شد در یک کلاس توجیهی این قوانین را به 135 داور و مربی استان منتقل کرد و فعالان استان با آخرین تغییرات فدراسیون جهانی در کاراته آشنا شدند. رئیس هیئت کاراته استان البرز در پایان اشاره‌ای هم به راه‌اندازی دوباره خانه کاراته کرج کرد و گفت: مسئولان ورزش استان قول واگذاری دوباره سالن یادگار امام را که پیش از این در اختیار هیئت بود و سال گذشته به بخش خصوصی اجاره داده شده بود را به ما داده‌اند که در صورت تحقق آن بار دیگر خانه کاراته را راه‌اندازی خواهیم کرد تا تیم‌های منتخب استان با شرایط بهتری خود را مهیای حضور در مسابقات کشوری کنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود