17 مهر 1391
شماره خبر: 12897

صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی باید اولویت ورزش کشور باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی باید اولویت ورزش کشور باشد

سپیدار آنلاین: هافبک با تجربه تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در حال حاضر صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی اولویت نخست ورزش کشور بوده و همه برای رسیدن به این موفقیت باید تلاش کنیم.
محسن یوسفی که سابقه حضور در تیم فوتبال استقلال تهران را هم دارد، گفت: تمام کشورهایی که دارای فوتبال هستند چه در سطح عالی و حرفه‌ای و چه در حد آماتور، برای رسیدن به جام جهانی و حضور در این مسابقات مهم و حساس تلاش می‌کنند. وی تصریح کرد: تیم‌هایی که در مسابقات مقدمات و نهایی جام جهانی فوتبال حضور می‌یابند، با تمام قدرت در رقابت‌ها حاضر شده و حاضر به عقب‌نشینی و کم‌کاری نیستند. هافبک تیم فوتبال سایپای البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان افزود: به همین دلیل تیم ملی ایران که در مسابقات مقدماتی در قاره آسیا حضور دارد، بازی‌های بسیار سختی در پیش داشته و باید با تمام توان به مصاف حریفان خود برود. یوسفی با اشاره به نتایج کسب شده توسط این تیم در مسابقات مقدماتی در گروه A گفت: هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و ما فرصت زیادی برای رسیدن به جام جهانی داریم. این بازیکن متذکر شد: به شرط آنکه انتقادها و اختلاف‌ سلیقه‌ها در این شرایط کنار گذاشته و به صورت یک صدا از تیم ملی حمایت کنیم.
ضرورت حمایت از تیم ملی در آستانه دیدار با کره جنوبی
این بازیکن فوتبال با بیان اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته آینده مهم‌ترین بازی خود در این مسابقات را پیش رو دارد، بیان داشت: برابر کره جنوبی و کسب پیروزی می‌توانیم شرایط جدول را به سود خود تغییر دهیم. یوسفی تاکید کرد: کره جنوبی تیم شناخته شده و پرقدرتی است، اما می‌توانیم در ورزشگاه آزادی و با حمایت همه جانبه یک صد هزار تماشگر مشتاق، این ورزشگاه را برای کره‌ای‌ها به جهنم تبدیل کنیم. وی ابراز داشت: در صورتی که از تیم ملی حمایت لازم صورت نگیرد و بازیکنان با روحیه خوب مقابل کره جنوبی حاضر نشوند، ممکن است نتوانیم به نتیجه لازم و سه امتیاز دست پیدا کرده و شرایط تیم ملی در جدول آشفته‌تر شود. هافبک با تجربه تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: مردم ما بارها از ورزشکاران به ویژه فوتبالیست‌ها حمایت کرده و لازم است در این بازی حساس نیز با حضور گسترده در ورزشگاه از تیم ملی و بازیکنانی که نماینده ایران هستند، حمایت کنند.
رسانه‌ها برای ایجاد آرامش در تمرینات تیم ملی تلاش کنند
یوسفی متذکر شد: نقش رسانه‌ها در ایجاد شرایط مناسب برای بازیکنان و کادر فنی در آستانه این دیدار حساس بسیار مهم بوده و لازم است به صورتی اقدام کنند که فضایی آرام و با نشاط در این تیم ایجاد شود. این بازیکن فوتبال در پایان اذعان داشت: به طور قطع هیچ کس منکر این نیست که وظیفه رسانه‌ها بیان نقاط ضعف و انتقاد از کاستی‌ها است، اما در این شرایط بیش از آنکه به انتقاد نیاز داشته باشیم، نیازمند آرامش هستیم و امیدوارم خبرنگاران و روزنامه‌نگارها به این مهم توجه داشته باشند.





منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود