20 آبان 1391
شماره خبر: 14734

ازبکستان با امتیاز ایران را ترک نمی‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ازبکستان با امتیاز ایران را ترک نمی‌کند

سپیدار آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: تیم ملی فوتبال برای رسیدن به جام جهانی نیازمند 3 امتیاز دیدار با ازبکستان است و با انگیزه بالایی که دارد، ازبک‌ها با امتیاز تهران را ترک نخواهند کرد.
ابراهیم صادقی اظهار داشت: رسیدن به جام جهانی برای همه کشورهایی که دارای فوتبال بوده و عضو فیفا هستند، یک رویداد مهم و ارزشمند است. وی تصریح کرد: به همین دلیل در دوران برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، تمام کشورهای جهان با تمام توان تیم‌های خود را آماده و راهی مسابقات انتخابی می‌کنند. هافبک با تجربه نارنجی‌پوشان کرجی تاکید کرد:‌ اهمیت حضور تیم‌های فوتبال کشورهای مختلف جهان در رقابت‌های جام جهانی به هیچ عنوان کم‌تر از شرکت در المپیک نیست، چرا که صرف حضور در جام جهانی تاثیرات بسیار زیادی در رشد و توسعه فوتبال کشورها خواهد داشت. صادقی با اشاره به چند دوره حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی خاطرنشان کرد: اگر چه ما در این رقابت‌ها موفقیت خاصی کسب نکردیم، اما فوتبال ایران به جهان معرفی شده و بلافاصله چند بازیکن خوب و توانمند کشورمان به تیم‌های بزرگ و صاحب نام اروپایی مانند بایرن مونیخ منتقل شدند. وی تاکید کرد: بنابراین نباید فرصت شرکت در جام جهانی را به راحتی از دست بدهیم، چرا که عدم حضور در این رقابت‌ها تاثیرات منفی بسیاری بر روی فوتبال کشورمان خواهد داشت. کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز در ادامه به دیدار حساس آتی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل اشاره کرد و گفت: با وجود برخی نتایج ضعیف، تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان جزو بخت‌های اصلی صعود مستقیم به جام جهانی است. صادقی افزود: شکست دادن کره جنوبی در تهران موجب شد که جایگاه ایران در جدول رده‌بندی تا حد زیادی تثبیت شود، اما هنوز کار ما برای رسیدن به هدف نهایی تمام نشده و چند دیدار مهم و حساس را در پیش داریم.
تا رسیدن به جام جهانی باید تیم ملی را حمایت کنیم
وی افزود: یکی از این دیدارها بازی مقابل ازبکستان است که در این دیدار ما میزبان هستیم و باید همچون دیدار برابر کره جنوبی از تمام ظرفیت‌های میزبانی برای رسیدن به موفقیت استفاده کنیم. صادقی گفت: ازبکستان نباید با امتیاز تهران را ترک کند و اگر می‌خواهیم جزو تیم‌هایی باشیم که به صورت مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند، باید ازبکستان را در تهران شکست داده و 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. وی تاکید کرد: تحقق این مهم تا حد زیادی خیال ما را برای صعود به جام جهانی راحت خواهد کرد و به همین دلیل هواداران تیم ملی، مسئولان و به ویژه رسانه‌ها در شرایط فعلی تنها باید از این تیم و کادر فنی آن حمایت کنند. صادقی در پایان اظهار داشت: به طور قطع اگر مانند دیدار با کره جنوبی همه به صورت یکپارچه و یکصدا از تیم ملی کشورمان دفاع و حمایت کنیم، ازبکستان با شکست تلخی تهران را ترک خواهد کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود