22 شهریور 1393
شماره خبر: 129192

20 البرزی در جمع منتخبین دوومیدانی کشور هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

20 البرزی در جمع منتخبین دوومیدانی کشور هستند


رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز گفت: نزدیک به 20 البرزی در جمع منتخبین کشور هستند با این حال معتقدیم می توان بهتر از این هم شد وبر تعداد این نفرات افزود.
محمد مرادی در خصوص آخرین شرایط هیئت دوومیدانی اظهار داشت: علیرغم محدودیت های فراونی که در بحث اعتبارات داشتیم برای رشد بیشتر دوندگان خود در دوبخش بانوان وآقایان لیگ کشور حاضر شدیم. در بخش آقایان در بین 16 تیم حاضر هشتم کشور شدیم ودر بخش بانوان نیز ورزشکاران ما در قالب تیم شهرداری ملارد عنوان چهارم را کسب کردند. وی ادامه داد:رقابت های لیگ کشور در سه مرحله به انجام رسید ودر نهایت تیم جوان البرز توانست با کسب نتایج قابل قبول حضوری آبرومندانه داشته باشد. رییس هیئت دو و میدانی استان البرز به مسابقات قهرمانی کشور وعملکرد البرزی ها هم اشاره کرد وگفت: حضور در مسابقات کشوری در رده های سنی مختلف امسال با نظم خاصی انجام شد وماحصل آن برای البرز عناوین ارزشمندی بود. کسب مقام قهرمانی نونهالان کشور اوج این موفقیت ها بود ودر کنار آن عنوان سومی نیمه ماراتن کشور نیز برای این استان حاصل شد.
20 البرزی در جمع منتخبین کشور هستند
محمد مرادی عملکرد استان در بخش دعوت به اردوهای تیم های ملی ومنتخبین کشور را هم بسیار قابل توجه عنوان کرد وگفت:در مجموع آقایان وبانوان ودر رده های سنی مختلف نزدیک به 20 البرزی در جمع منتخبین کشور هستند که آمار قابل توجهی است با این حال معتقدیم می توان بهتر از این هم شد وبر تعداد این نفرات افزود. وی راه اندازی مدارس دو و میدانی در نقاط مختلف استان را علت اصلی رشد این ورزش در سنین پایه دانست و گفت: در حال حاضر آموزش واستعدادیابی دوومیدانی در کرج ،ساوجبلاغ ونظرآباد در سطح بالایی فعال است واخیرا فردیس نیز به این جمع اضافه شده است. رئیس هیئت دوومیدانی استان البرزبه امکانات زیرساختی این ورزش در سطح استان اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر تمرینات اصلی تیم های منتخب استان در مجموعه انقلاب پیگیری می شود که با توجه به مشکلات پیست با نارسایی هایی همراه است. البته اقداماتی برای احداث پیست تارتان در مجموعه شریعتی وترمیم پیست انقلاب در حال انجام است که در صورت تحقق می تواند در بالا رفتن کیفیت خدمات ما موثر باشد. وی خاطرنشان کرد:در این خصوص هم وزیر ورزش وهم شهردار کرج قول های مساعدی داده اند که امیدوارم به سرانجام برسد وما در این خصوص شاهد گشایش کار وافزایش توان خود باشیم. مرادی در ادامه گفت:فدراسیون هنوز رتبه بندی ای از جایگاه استان ها اعلام نکرده اما به نظرم با توجه به مجموع عناوین کسب شده ومیزان منتخبین جایگاه ما در جمع شش استان اول ایران باشد. رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز در پایان به مهمترن برنامه های سال جاری این هیات برای نیمه دوم سال پرداخت و گفت: در تلاشیم میزبانی مسابقات کشوری جوانان در بخش بانوان رابگیریم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود