8 دی 1390
شماره خبر: 3454

البرز میزبان مسابقات انتخابی دو و میدانی جوانان

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

البرز میزبان مسابقات انتخابی دو و میدانی جوانان

رئیس هیئت دو و میدانی استان البرز اعلام کرد: مسابقات قهرمانی جوانان کشور این رشته در بخش بانوان شانزدهم دی ماه سال جاری به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.
محمد مرادی اظهار داشت: این رقابت‌ها به میزبانی شهر ماهدشت برگزار می‌شود و پنج نفر برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جوانان آسیا راه می‌یابند. مرادی افزود: این رقابت‌ها با توجه به اینکه انتخابی تیم ملی است از اهمیت خاصی برخوردار بوده و تمام استان‌های کشور با تمام قدرت در آن حضور خواهند یافت. وی تصریح کرد: استان البرز نیز به دلیل میزبانی از این رقابت‌ها با دو تیم در مسابقات حاضر خواهد شد و با توجه به آمادگی نفرات تیم، امید بسیاری داریم در جمع تیم‌های برتر قرار داشته باشیم. مرادی اضافه کرد: پیش از این قرار بود مسابقات فوق در تاریخ نه دی ماه برگزارشود، اما به دلیل تقارن با مناسبت این روز برنامه یک هفته به تاخیر افتاد.
عدم رفع نواقص پیست تارتان ورزشگاه انقلاب
رئیس هیئت دو و میدانی استان البرز در ادامه به ارزیابی امکانات استان البرز در این رشته پرداخت و گفت: یک پیست خاکی و یک پیست تارتان در ورزشگاه انقلاب کرج، تنها دارایی ما در این رشته محسوب می‌شود که متاسفانه هیچ کدام قابلیت میزبانی از مسابقات ملی را ندارند. مرادی ادامه داد: همین موضوع موجب شده تا از قبول میزبانی رقابت‌های مهم داخلی و خارجی باز مانده و نتوانیم به جایگاه اصلی خود دست یابیم.
وی به اشکالات این پیست‌ها اشاره کرد و گفت: پیست ورزشگاه شریعتی خاکی است و امکان برگزاری مسابقات رسمی را ندارد و ما از آن برای آماده‌سازی تیم‌های خود استفاده می‌کنیم. این مسئول ورزشی افزود: به همین دلیل در فصول بارندگی نیز ما با محدودیت‌های جدی روبرو شده و مسئولان امر باید برای رفع این مشکلات کمک‌هایی به استان البرز ارائه کنند. مرادی ادامه داد: پیست تارتان انقلاب کرج نیز در برخی نقاط اشکالاتی دارد که علی‌رغم پیگیری‌های فراوان از طریق فدراسیون و وزارت ورزش هنوز به شکل کامل رفع نشده است. وی افزود: ضمن آنکه پیست انقلاب پس از نزدیک به یک دهه نتوانسته تاکنون میزبان مسابقات رسمی باشد و از ابتدای احداث هنوز خط کشی هم نشده است. وی در پایان با قدردانی از همه مسئولان استان البرز در فراهم شدن این میزبانی به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و مسئولان شهر ماهدشت ابراز امیدواری کرد، استان البرز بتواند میزبانی شایسته‌ای برای این رقابت‌ها باشد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود