27 شهریور 1393
شماره خبر: 129514

البرز سالن اختصاصی بسکتبال ندارد‌

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی / تنور داغ

البرز سالن اختصاصی بسکتبال ندارد‌


رئیس هیئت بسکتبال استان البرز گفت: نیاز هیئت بسکتبال البرز به بودجه برای حضور در مسابقات کشوری و احداث سالن اختصاصی بسکتبال از جمله مواردی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.
مجید دودانگه اظهار کرد: نبود خوابگاه ورزشی و تحمیل هزینه‌های فراوان میزبانی مسابقات در البرز از جمله مهم‌ترین مشکل ورزش کرج محسوب می‌شد که خوشبختانه با احداث ساختمان خوابگاه ورزشی این مشکل رفع شد. وی تصریح کرد: ایجاد زمینه همکاری گسترده مجموعه ورزشگاه انقلاب کرج با هیئت‌های ورزشی نوید بخش توسعه امر ورزش است.
دودانگه گفت: نیاز هیئت بسکتبال البرز به بودجه برای حضور در مسابقات کشوری و احداث سالن اختصاصی بسکتبال از جمله مواردی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد. وی با اشاره به این که بسکتبال استان در 5 رده آقایان و بانوان در سطح کشوری فعالیت دارد، افزود: ورزشکاران این رشته در تمام رده‌های سنی به مرحله فینال مسابقات کشوری رسیده‌اند و در بسیاری از رقابت‌ها به مقام قهرمانی و نائب قهرمانی دست پیدا کردند و این بیانگر وجود استعدادهای ویژه البرز است. رئیس هیئت بسکتبال البرز خاطرنشان کرد: با پیگیری مربیان و اعضای هیئت و با همکاری همه جانبه آموزش وپرورش در تلاش هستیم استعدادهای پنهان دانش آموزان در البرز شناسایی شود. وی با تاکید بر اینکه همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط سبب ارتقاء سطح کیفی بسکتبال استان می‌شود، گفت: با تعامل شهرداری و آموزش وپرورش می‌توان اقدامات موثری در این بخش انجام داد. دودانگه اظهار کرد: ایجاد حلقه بستکبال و زمین روباز در سطح تمامی پارک‌ها ازدیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه ورزش بسکتبال توسط شهرداری وسازمان پارک‌ها است. وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مسابقات محلات بسکتبال انجام گرفته است، بیان کرد: هدف از برگزاری این گونه از مسابقات استعدادیابی برای تشکیل تیم در رده‌های سنی مختلف و اعزام به مسابقات کشوری است. رئیس هیئت بسکتبال البرز با بیان این که 4 ملی پوش البرزی در تیم ملی بسکتبال حضور دارند، تصریح کرد: این آمار نشان دهنده استعداد و پتانسیل بالای استان است و امید است در آینده نزدیک شاهد حضور بیش از 4 بازیکن البرز در تیم ملی بسکتبال باشیم. وی افزود: 15 کلاس آموزشی توسط هیئت بسکتبال البرز و بخش خصوصی با حضور مربیان مجرب و تحت نظر فدراسیون برگزار شده است.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود