26 آذر 1393
شماره خبر: 133796

مجمع سالانه هیات کوهنوردی البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مجمع سالانه هیات کوهنوردی البرز برگزار شد


مجمع سالانه هیات کوهنوردی البرز با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
این جلسه با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، قاسم پوستین دوز معاون توسعه امور ورزش اداره کل، خزایی رئیس هیات کوهنوردی استان و اعضای هیات رئیسه و مجمع هیات کوهنوردی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. در ابتدای این مجمع گزارش عملکرد فعالیتها و دستاوردهای سالانه هیات بصورت پاورپوینت و توسط مسئول روابط عمومی هیات ارائه شد. خزایی رئیس هیات استان و رضا خانی دبیر این هیات نیز ضمن ارائه گزارش مالی هیات، برنامه های آینده و چشم انداز این هیات برای سال 94 را مورد بحث و بررسی قرار دادند. در ادامه هر یک از نمایندگان ورزشکاران، داوران، باشگاه داران، مربیان، هیاتهای شهرستانی و آموزش و پرورش به بیان دغدغه ها، دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند. رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از دیگر سخنرانان این جلسه بودند. همچنین قاسم پوستین دوز معاون توسعه امور ورزش اداره کل اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که باید در دستور کار هیات قرار گیرد بحث ارتقای سطح علمی مربیان استان و گسترش مربیگری رشته کوهنوردی در سطح معلمان مدارس است که در همین راستا از رئیس فدراسیون می خواهیم که با برگزاری دوره های ارتقای درجه 3 به 2 موافقت کند. وی افزود: خوشبختانه در ارزیابی های صورت گرفته کوهنوردی جزو هیاتهای خیلی خوب استان البرز در سال گذشته بود و از فعال ترین و پرکارترین رشته های ورزشی این استان به حساب آمده است که امیدواریم با برنامه ریزی های بهتر در سال 94 شاهد رشد و پیشرفت روز افزون این رشته باشیم.
گفتنی است در پایان این مجمع مصوباتی به شرح ذیل تصویب شد:
- مقرر گردید فدراسیون در حد امکان جهت تجهیز پایگاه کوهنوردی شهرستان طالقان مساعدت کند.
- مقرر گردید اداره کل در خصوص تاسیس و تمدید مجوز باشگاه کوهنوردی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صلاحیت فنی باشگاه از هیات استان استعلام به عمل آورد.
- مقرر گردید در خصوص استفاده از دیواره صخره نوردی موجود در آموزش و پرورش استان با آن اداره کل همکاری صورت گیرد.
- در صورت وجود زمین مناسب در استان، با اطلاع اداره کل و فدراسیون نسبت به ساخت و تجهیز خانه کوهنورد اقدام شود.
-مقرر شد مبلغ 4 میلیون تومان علاوه بر مبلغ تصویب شده قبلی جهت خرید تشک سالن سنگ نوردی ورزشگاه انقلاب کرج، توسط اداره کل اختصاص داده شود.
- مقرر شد هیت کوهنوردی استان نسبت به برگزاری صعود همگانی در سطح استان اقدام نماید.
- مقرر گردید مجوز دوره ی ارتقاء مربیگری کوهنوردی از 3 به 2 توسط فدراسیون اخذ شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود