15 دی 1393
شماره خبر: 134931

خانه کشتی البرز افتتاح می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

خانه کشتی البرز افتتاح می‌شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه افتتاح خانه کشتی درموعد مقرر انجام می‌شود،گفت: ترک برداشتن دیوارهای خانه کشتی به دلیل استفاده از مصالح نامرغوب دروغ محض است.
رضا گل‌محمدی ، در مورد تاخیر در افتتاح خانه کشتی و ترک برداشتن برخی از دیوارهای این مجموعه اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و ترک برداشتن دیوارهای خانه کشتی به دلیل استفاده از مصالح نامرغوب دروغ محض است. وی افزود: اینها شایعاتی در حد دروغ سیزده است و تمام تلاش‌ها برای افتتاح این مجموعه در موعد مقرر در حال انجام است.
گل‌محمدی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه می‌توانند از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی این مجموعه قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: روند آماده سازی خانه کشتی با جدیت در حال پیگیری است و در موعد مقرر این پروژه با حضور وزیر ورزش به بهره‌برداری می‌رسد. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: اکیپ‌های مختلفی در حال کار برای آماده‌سازی این مجموعه هستند و این پروژه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. وی با بیان اینکه یک مهندس از طرف ما برای نظارت در محل خانه کشتی حضور دارد بیان کرد: این مهندس را به صورت مقیم برای نظارت بر روند عملکرد این مجموعه مامور کرده‌ام و این فرد هر روز برای نظارت در محل خانه کشتی حضور دارد.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود