16 دی 1393
شماره خبر: 135067

خانه کونگ‌فو استان البرز تشکیل شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

خانه کونگ‌فو استان البرز تشکیل شود


مدیرکل ورزش‌ و جوانان البرز با تاکید بر احداث و تشکیل خانه کونگ‌فو استان البرز، گفت: ارتقا جایگاه کونگ‌فو البرز در فدراسیون و سطوح جهانی، تعاملات مناسب و تلاش برای ایجاد خانه کونگ‌فو مهمترین وظیفه رئیس هیئت کونگ‌فو البرز است.
رضا گل‌محمدی در مراسم مجمع انتخاباتی رئیس هیئت کونگ‌فو استان البرز که پیش از ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، کاندیداهای انتخابی و سایر مسئولان در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت کونگ‌فو استان البرز بسیار بالاتر از چیزی است که امروز شاهد آن هستیم. وی افزود: البرز در سطح کشور علاوه بر اینکه مبدع بسیاری از رشته‌های خانواده کونگ‌فو است، مربیان، ورزشکاران و کارشناسان بسیاری پرتوانی دارد. مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان البرز بیان کرد: مهمترین وظیفه رئیس هیئت کونگ‌فو ایجاد وحدت و همدلی و استفاده از تمام ظرفیت‌های کونگ‌فو استان است. وی خاطرنشان کرد: رعایت مقررات، تشکیلات، هماهنگی و ارتباط میان اعضای مجمع با فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان ماموریت دوم رئیس منتخب این مجموعه محسوب می‌شود. گل‌محمدی رسیدگی به امور ورزش قهرمانی و همگانی کونگ‌فو در البرز را ماموریت سوم رئیس هیئت کونگ‌فو استان اعلام کرد و گفت: اهم خواسته‌های جامعه ورزش تعامل کامل با خانواده بزرگ این رشته و تلاش برای توسعه ورزش کونگ‌فو است.
وی تصریح کرد: ارتقا جایگاه کونگ‌فو البرز در فدراسیون و سطوح جهانی، تعاملات مناسب و تلاش برای ایجاد خانه کونگ‌فو و مکان مستقل برای این رشته ورزشی باید در اولویت کاری رئیس مجمع قرار گیرد. مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان البرز اظهار داشت: انتظار می‌رود جلسات منظم با اعضای مجمع و هیئت رئیسه برگزار شود تا به جای اینکه یک نفر تصمیم‌گیرنده باشد، یک نفر مجری تصمیم‌های گروه باشد.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود