2 بهمن 1393
شماره خبر: 136200

فوتسال البرز نیازمند حمایت معنوی مسئولان است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فوتسال البرز نیازمند حمایت معنوی مسئولان است


مدیر باشگاه فوتسال مبل کریمی البرز گفت: ما نیازی به گلریزان و ترحم نداریم و انتظار داریم فقط مورد توجه و مسئولان استان باشیم و حمایت معنوی آنها را در کنار خود داشته باشیم.
محمد کریمی در نشست خبری که با حضور خبرنگاران ورزشی نویس استان برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور در بالاترین سطح کشور یعنی لیگ برتر هدف تیم مبل کریمی البرز است، اظهار داشت: با تلاش بازیکنان و کادر فنی در فاز نخست از لیگ سه به لیگ دو رسیده ایم و در این فصل در تلاشیم خود را به لیگ یک کشور برسانیم.
وی افزود: برای نیل به این هدف تمرینات تیم با تست گیری از بازیکنان بومی وزیر نطر کادر فنی از یک ماه پیش آغاز شده و فردا با نظر کادر فنی نفرات نهایی تیم برای حضور در لیگ کشور معرفی می شوند. کریمی با بیان اینکه فرهاد کشاورز بهترین گزینه برای این باشگاه محسوب می شود گفت: وی از بهترین و کارامد ترین مربیان البرز در فوتسال محسوب می شود و کارنامه ای درخشان در این ورزش دارد و خوشحالی که در این فصل باز هم از وجود وی بهره مند هستیم و می توانیم با توان فنی وی در مسابقات حاضر شویم.
البرز در ورزش پشتوانه ندارد
مدیر باشگاه مبل کریمی البرز بهره گیری از توان بومی را اولویت این باشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: من معتقدم می توانیم با تکیه بر توان فنی در مسابقات این فصل نتیجه بگیریم لذا بر این اساس تمرکزمان بر نیروهای خود استان بوده است. کریمی خواستار نگاه دلسوزانه مسوولان استان از این تیم شد و گفت: ما نیازی به گلریزان و ترحم نداریم و انتظار داریم فقط مورد توجه و نگاه مسوولان استان باشیم و حمایت معنوی آنها را در کنار خود داشته باشیم. وی تشکیل تیم های پایه باشگاه را یک ضرورت برای موفقیت های آتی این باشگاه عنوان کرد و گفت: البرز در حال حاضر در بحث پشتوانه دچار مشکل است که در این خصوص ما از فصل آتی رده های سنی خود را راه اندازی می کنیم و چهره های مستعد را جذب خواهیم کرد. فرهاد کشاورز سرمربی تیم مبل کریمی نیز با بیان اینکه حضور من در این تیم نوعی ادای دین به فوتسال کرج و البرز است گفت: به بابک معصومی در ماه های اخر حیاتش قول داده بودم هر جا نیاز به حضور من در کرج بود بروم و حال با درخواست آقای کریمی آمده ام تا این ورزش را در کرج کمک کنم و به جوانانش یاری برسانم که به آنچه لیاقتش را دارند برسند.
فوتسال البرز نیازمند یاری مسئولان و اهالی رسانه است
سرمربی تیم فوتسال مبل کریمی البرز گفت: وی عاشقانه علاقمند به پیشرفت جوانان استان و شهرش است و من وقتی این علاقه را دیدم مجاب شدم تا در کنار وی برای رسیدن به این هدف گام برداریم. کشاورز لیگ دو امسال را متفاوت با سالهای قبل دانست و گفت: حضور ۲۴ تیم قدرتمند و راهیابی تنها دو تیم به لیگ یک حساسیت این بازی ها را بالا برده با این حال من معتقدم ما این پتانسیل را داریم تا در همین فصل به لیگ یک برویم و جایگاه مان را ارتقا دهیم. کشاورز خواستار حمایت همه اهالی فوتسال و اصحاب رسانه از این باشگاه شد و گفت: این باشگاه می تواند محمل مناسبی برای رشد استعداهای البرز باشد و برند فوتسال این استان لقب بگیرد به شرط آنکه همه در کنار هم و بدون حب و بغض های مرسوم به یاری این تیم بیاییم و برای موفقیتش تلاش کنیم. میلاد بهمن دار بازیکن با سابقه و کاپیتان مبل کریمی نیز در اظهاراتی کوتاه هم گفت:حضور فرهاد کشاورز در کنار آقای کریمی می تواند نوید بخش موفقیت این تیم در فصل جدید باشد. وی در پایان تصریح کرد: من معتقدم توان فنی فرهاد کشاورز را کمتر مربی در ایران دارد و از اینکه در تیم او حضور دارم خشنود هستم.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود