7 اسفند 1393
شماره خبر: 138367

بودجه سال آینده ورزش البرز افزایش می‌یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بودجه سال آینده ورزش البرز افزایش می‌یابد


مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به حضور اخیر وزیر ورزش و جوانان در استان، گفت: امیدواریم بتوانیم بخشی از عقب‌ماندگی‌های سرانه ورزش استان البرز را جبران کنیم.
رضا گل‌محمدی با بیان اینکه میزبانی مسابقاتی مانند مرحله نهایی نهمین دوره لیگ برتر کبدی که در البرز برگزار شد سبب توسعه و رشد ورزش استان می‌شود، اظهار داشت: میزبانی مسابقات این چنینی سبب رشد کمی و کیفی ورزش در استان البرز می‌شود. وی با بیان اینکه مسئولان فدراسیون و تیم‌های میهمان در این مرحله از لیگ که در استان البرز برگزار شد از نحوه میزبانی رضایت داشتند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش اینگونه میزبانی‌ها در استان البرز بتوانیم شاهد ارتقا رشته‌های ورزشی در استان باشیم.
گل محمدی با بیان اینکه کبدی هم با توجه به نوپا بودن این رشته فعالیت خوبی را در سطح استان دارد، افزود: نتایجی که تاکنون تیم کبدی البرز به دست آورده نتایج قابل قبولی است. مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه امیدواریم با تلاش بیشتر اعضای هیئت و مربیان، ورزش کبدی را در سطح آموزشگاه‌ها توسعه دهیم، اظهار داشت: می‌توانیم با توسعه عمومی کبدی مدارج ترقی این رشته را در سطح کشور طی کنیم. وی با بیان اینکه با حضور اخیر وزیر ورزش و جوانان در استان البرز و اهتمام مسئولان اعتبارات سال آینده استان افزایش پیدا کرده است، گفت: مسئولان قول‌های مساعدی را داده‌اند تا بتوانیم بخشی از عقب ماندگی‌های سرانه ورزش استان البرز را جبران کنیم. مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه کمبود سرانه فضای ورزشی استان البرز پیش از اینکه معلول عدم ساخت و ساز مناسب در استان البرز باشد معلول مهاجرت‌های سرسام آوری است که به استان البرز می‌شود، اظهار داشت: استان البرز با دارا بودن رشد سرانه جمعیتی 3/4 در سطح کشور اول است در حالی که میانگین رشد جمعیت کشور 1/4 است. وی با بیان اینکه این رشد جمعیت استان البرز مانع از این می‌شود که کمبود سرانه‌های ورزش را جبران کنیم، خاطرنشان کرد: البته جهش بسیار خوبی را پیش‌بینی کرده‌ایم در استان البرز انجام دهیم و این کمبود را جبران کنیم. گل محمدی با بیان اینکه در سال 93 بیش از پیش بینی اماکن ورزشی را آماده کرده‌ایم، گفت: علی‌رغم اینکه قرار بود 10 پروژه ورزشی را در استان به بهره برداری برسانیم 12 پروژه ورزشی را آماده کرده‌ایم که این نشان از عزم و جدیت مسئولان استان البرز دارد.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود