24 مهر 1391
شماره خبر: 13256

تامین بودجه برای هیئت های ورزشی استان البرز از دغدغه های ما است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تامین بودجه برای هیئت های ورزشی استان البرز از دغدغه های ما است

سپیدار آنلاین: مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تامین بودجه به ویژه برای هیئت های ورزشی استان البرز یکی از دغدغه های ما است.
بهروز منتقمی اظهار داشت: یکی از مشکلات و دغدغه های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تامین بودجه به ویژه برای هیئت های ورزشی استان البرز است. وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه و طرح های مختلف ورزشی در استان البرز در حال اجرا است که برخی از این پروژه ها در سال جاری و برخی دیگر نیز تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد. مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز افزود: استادیوم 5 هزار نفری، مجموعه ورزشی های چند منظوره و استخر از جمله پروژه های ورزشی استان البرز است. منتقمی گفت: تلاش و کوشش ما رساندن سرانه فضای ورزشی استان البرز به میانگین کشوری است که هم اکنون از میانگین سرانه فضای ورزشی کشور پایین تر است. مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: استان البرز از لحاظ ورزشی دارای پتانسیل و ظرفیت بسیار زیاد است و این استان دارای جوانان با استعداد و صاحب نامی است که در میادین ورزشی کشور و جهان خوش درخشیده اند.
وی با بیان اینکه تلاش ما تامین بودجه برای هیئت های ورزشی استان البرز، اضافه کرد: با تامین بودجه روند پیشرفت پروژه های عمرانی استان سرعت خواهد یافت.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود