9 اسفند 1393
شماره خبر: 138422

دعوت ۶ البرزی به اردوی تیم های ملی جودو بزرگسالان کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

دعوت ۶ البرزی به اردوی تیم های ملی جودو بزرگسالان کشور


رییس هیئت جودو استان البرز از راهیابی ۶ ورزشکار این استان به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور در دو بخش آقایان و بانوان خبرداد.
عباس سلگی با بیان این مطلب اظهار داشت: مرحله نخست اردوی تیم ملی بزرگسالان در بخش آقایان از ۸ اسفندماه در مجموعه شهید کبکانیان تهران آغاز و به مدت ۱۰ روز به طول خواهد انجامید و سه جودو کار این استان به نام های مجید تاجری، میلاد احمدی و وحید شکری در جمع دعوت شده ها حضور خواهند داشت و زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین خواهند کرد. وی ادامه داد: در بخش بانوان نیز اردوی تیم ملی در همین مجموعه و در روزهای ۱۴ اسفند لغایت ۲۱ این ماه برگزار می شود و خانم ها نسیم محمدی، ناهید پیرهادی و محدثه خویشوند در کنار دیگر دعوت شده ها تمرین خواهند کرد. سلگی با بیان اینکه ابن تعداد دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان از البرز نشان از شرایط خوب این ورزش در این استان دارد گفت: هیئت جودو البرز علیرغم اینکه همانند دیگر استان ها از سالن اختصاصی و خانه جودو برخوردار نیست اما تلاش کرده با برگزاری اردوهای آماده سازی و تقویت فنی جودو کاران بر کیفیت فنی آنها بیفزاید و حاصل آن حضور بیش از ۱۵ ملی پوش در اردوی تیم های رده های سنی مختلف کشور است.
تکمیل خانه جودو کرج در سال آتی
رییس هیئت جودو استان البرز در ادامه به آخرین سرنوشت احداث خانه جودو کرج اشاره کرد و یادآور شد: در سال جاری فنداسیون این فضای اختصاصی در محل مجموعه شهید کیانپور اجرا و قرار شد در سال آینده از محل اعتبارات استانی و وزارت ورزش کار احداث این سالن ادامه یابد. وی در پایان تصریح کرد: با احداث این فضای ورزشی به طور قطع البرز شرایطی بهتر در این ورزش المپیکی پیدا خواهد کرد و ما با شرایط بهتری برای استعدادیابی و آموزش های تخصصی گام برمی داریم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود