19 بهمن 1390
شماره خبر: 4816

5 جودوکار البرز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

5 جودوکار البرز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رئیس هیئت جودو استان البرز گفت: پنج جودوکار استان البرز به اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان جهت حضور در بازی‌های آسیایی دعوت شدند.
علی سلگی اظهار داشت: درخشش جودوکاران نوجوان ما در مسابقات لیگ کشور و جام استقلال ارمنستان موجب شد پنج نفر از جودوکاران شایسته ما به اردوی تیم ملی راه یابند که در طول تاریخ جودو کرج و البرز این تعداد دعوت شده بی‌سابقه است. وی با بیان این که مقرر بود اردوی تیم‌های نوجوانان به میزبانی استان البرز انجام شود، تصریح کرد: به دلیل نداشتن سالن اختصاصی از این مهم بازماندیم و نتوانستیم پذیرای ملی پوشان نوجوان در البرز باشیم.
* سرنوشت مبهم خانه جودو استان البرز
سلگی در ادامه به آخرین سرنوشت خانه جودوی کرج اشاره کرد و افزود: پیگیری‌های بسیاری از طریق نمایندگان کرج در مجلس و وزارتخانه کرده‌ایم تا احداث این سالن عملیاتی شود، با این حال هنوز اقدام جدی صورت نگرفته و ما امیدواریم از ابتدای سال آینده، کار وارد فاز اجرایی شود. رئیس هیئت جودو استان البرز در ادامه از نشست کمیته‌های هیئت خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان کمیته‌های هیئت داشتیم تقویم ورزشی سال آینده تدوین شد تا برنامه کاری هیئت در سال 91 مشخص باشد. به گفته وی در این تقویم تمام اعزام‌ها و برنامه‌های آموزشی داوری و مربیگری گنجانده شده و به نوعی نقشه راه هیئت استان در سال 90 خواهد بود.
هم‌چنین در نشست‌های ادواری با هیئت‌های شهرستان‌های تابعه نیز برنامه‌های آنها مورد بازدید قرار گرفته و هم‌سو با هیئت استان تدوین شده است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود