6 آبان 1391
شماره خبر: 13943

مقابل نفت آبادان بازی سخت و نفس‌گیری داشتیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مقابل نفت آبادان بازی سخت و نفس‌گیری داشتیم

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: همان طور که پیش‌بینی می‌کردیم، مقابل نفت آبادان بازی سخت و نفس‌گیری داشتیم که خوشبختانه با کسب سه امتیاز همراه بود.
مجتبی تقوی اظهار داشت: سایپا سه امتیاز بازی برابر ملوان از دست داده بود و به همین دلیل کسب پیروزی در این دیدار خانگی برای ما اهمیت بسیاری داشت. وی تصریح کرد:‌ باید این دیدار را با پیروزی پشت‌سر می‌گذاشتیم تا ناکامی هفته گذشته برابر ملوان را فراموش و با روحیه بهتر رقابت‌های باقی مانده لیگ برتر را پیگیری کنیم که این موفقیت حاصل شد. سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز افزود: به همین دلیل با سیستم تهاجمی به میدان رفته و چند تغییر تاکتیکی بر اساس شیوه بازی نفت آبادان هم داشتیم که نتیجه بخش بود. تقوی در پاسخ به این پرسش که چه دلیلی موجب شد تا دیدار سایپا و نفت آبادان جذابیت لازم را نداشته باشد؟ گفت: این موضوع که بازی نفت و سایپا از موقعیت‌های گل زیادی برخوردار نبود را قبول دارم که علت اصلی آن شیوه بازی نفت و همچنین شرایط حاکم بر تیم ما بود.
نفت آبادان به دنبال کسب تساوی در کرج بود
وی ادامه داد: از یک سو حریف ما برای کسب تساوی به کرج آمده بود و به همین دلیل بازی بسته‌ای را به ویژه پیش از دریافت گل به نمایش گذاشت که این امر موجب شد تا فوتبال جذاب و پر حادثه‌ای را شاهد نباشیم. سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت:‌ ضمن اینکه ما به دلیل از دست دادن سه امتیاز دیدار با ملوان، مجبور به پیروزی در این دیدار خانگی بودیم و به همین دلیل بازی را با احتیاط آغاز کردیم.
نفت آبادان مقابل سایپا دونده و پرتوان ظاهر شد
تقوی درباره عملکرد نفت آبادان در این دیدار نیز گفت: بازیکنان حریف در این دیدار دونده و پرتلاش ظاهر شدند و در دقایقی نیز ما را مجبور به عقب‌نشینی و دفاع کردند. وی تاکید کرد: به هر حال بازی سخت و نفس‌گیری را پشت‌سر گذاشتیم و از اینکه توانستیم برابر این حریف با پیروزی زمین را ترک کنیم، خوشحال هستم. سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار امیدواری کرد تا تیمش در دیدارهای آینده به ویژه برابر فجر در هفته چهاردهم با ارائه بازی‌های تماشاگرپسند و جذاب بتواند روند موفقیت خود را تکمیل کند.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود