10 آبان 1391
شماره خبر: 14208

اختتامییه اولین دوره لیگ تیراندازی البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اختتامییه اولین دوره لیگ تیراندازی البرز برگزار شد

سپیدار آنلاین: در مراسم اختتامیه اولین دوره لیگ داخلی تیراندازی استان البرز در سالن مالک اشتر از قهرمانان مدال آور با حضور مسئولان فدراسیون و ورزش استان تجلیل شد.
در این مراسم امید محمدی رئیس هیئت تیراندازی البرز، روستاکاری معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، رحیمی زاده و صیاد زارع اعضای هیئت رئیسه تیراندازی البرز، پوستین دوز مسئول تربیت بدنی بنیاد شهید استان، صیادی مسئول هیئت تیراندازی شهرستان نظرآباد، صمدپور نماینده فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از تیراندازان مدال آور این دوره حضور داشتند. در ابتدای مراسم رئیس هیئت تیراندازی البرز، پیرامون مدال آوری تیراندازان البرزی سخنانی کرده و یکی از دغدغه های اصلی این هیئت را مسافت زیاد و دور از شهر سالن ذکر کرد و خواستار هم اندیشی مسئولین پیرامون انتقال این مکان به داخل شهر شدند. محمدی از آغاز دومین دوره لیگ داخل استان در ماه جاری خبر داد، و از مقام آوران، این دوره با دادن لوح، مدال و جوایز نقدی تقدیر به عمل آوردند. در رشته تپانچه بادی (بخش آقایان) تیم میثاق مدال طلا را از آن خود کرد، تیم شهید کریمی وقار مدال نقره و تیم مالک اشتر مدال برنز را به دست آوردند. همچنین در رشته تفنگ بادی (آقایان) تیم ثابت هدف پارس الف مدال طلا، تیم میثاق مدال نقره و تیم ثابت هدف پارس ب مدال برنز را از آن خود کردند. در بخش تفنگ بادی (بانوان) تیم ثابت هدف پارس الف مدال طلا، تیم ثابت هدف پارس ب مدال نقره و تیم میثاق مدال برنز را کسب کردند. در نهایت در مجموع تفنگ و تپانچه بادی (آقایان)، تیم میثاق مدال طلا، تیم ثابت هدف پارس الف مدال نقره و تیم شهید کریمی وقار به مدال برنز دست یافتند. اضافه می شود، در مجموع تفنگ و تپانچه بادی (بانوان)، تیم ثابت هدف پارس الف به عنوان تیم اول مدال طلا، تیم میثاق مدال نقره و تیم ثابت هدف پارس ب مدال برنز را کسب کردند. در بخش دیگری از این مراسم، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: با وجود امکانات اندک این رشته، شاهد پیشرفت بیش از پیش بوده ایم که این امر را بسیار خوشایند عنوان کرد. وی حضور جانبازان و معلولین مدال آور را امری شایسته و قابل تقدیر دانست. همچنین وی در ادامه مراسم، حکم اعضای هیئت تیراندازی البرز را اهدا کرده و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ميهمان
پاسخ 11/08/1391 - 11:27 همتی
سلام لطفا خبر و عکس با هم مطابقت داشته باشند این اختتامیه برای مراسم تیراندازی با تفنگ و تپانچه است که به اشتباه عکس تیراندازی با کمان را گذاشته اید لطفا اصلاح شود.
روابط عمومی هیئت تیراندازی البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود