5 تیر 1391
شماره خبر: 8266

اخبار کوتاه ورزشی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اخبار کوتاه ورزشی در ساوجبلاغ و نظر آباد
درخشش بوکسورهای ساوجبلاغ در مسابقات استانی
مسابقات انتخابی استان البرز در سالن ورزشی طوس وبا حضور شش تیم دررده سنی جوانان برگزار شد که در پایان مسابقات از ساوجبلاغ مجید صادق زاده در وزن 52 کیلوگرم مقام نخست را کسب کرد و سعید رئیس وند در وزن 60 کیلوگرم به نایب قهرمانی دست یافت و هردو به اردوی تیم البرزجهت شرکت در مسابقات کشوری که در قم برگزار خواهد شد راه یافتند.
ساوجبلاغ قهرمان شد
مسابقات هندبال استان البرز در سالن ورزشی شهید آخوندی و با حضور 6 تیم برگزار شد که در پایان تیم ساوجبلاغ با مربیگری مسلم محمدی توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند و تیم های کرج 1 و کرج 2 سکوهای دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
اولین دوره مسابقات اسنوکر زیر 17سال در نظرآباد برگزار خواهد شد
اولین دوره مسابقات اسنوکر زیر 17سال به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در نظرآباد برگزار خواهد شد.نفرا ت برتر به مسابقات زیر 17 سال استان البرز اعزام می شوند.
نتایج هفته پایانی لیگ داخلی تیراندازی بانوان استان البرز اعلام شد
هفته پایانی مسابقات لیگ داخلی تیراندازی بانوان استان البرز به میزبانی تیم ثابت هدف پارس ب در سالن مالک اشتر برگزار شد.
در بخش تیمی، رشته تفنگ بادی ، تیم بنیاد شهید با کسب 840 امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد، تیم ثابت هدف پارس الف با کسب 825 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم ثابت هدف پارس ب با 818 امتیاز مقام سومی را از آن خود کرد.در ادامه این مسابقات، در رشته تیمی تپانچه بادی، تیم ثابت هدف پارس ب با 803 امتیاز در جایگاه نسخت ایستاد، تیم مالک اشتر با 792 امتیاز مقام دوم این رشته را به خود اختصاص داد و تیم بسیج میثاق با کسب 784 امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود