2 خرداد 1394
شماره خبر: 142538

صعود ۲۰ پله ای البرز در رتبه بندی ورزش همگانی کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

صعود ۲۰ پله ای البرز در رتبه بندی ورزش همگانی کشور


رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز از صعود ۲۰ پله ای این استان در رتبه بندی استان های فدراسیون ورزش های همگانی خبرداد.
مهدی محبی اظهار کرد: فدراسیون ورزش های همگانی هرساله با در نظر گرفتن آیتم های مختلف فعالیت استان های کشور را مورد پایش قرار می دهد که بر این اساس البرز در رتبه بندی سال ۹۳ به مقام هشتم رسیده است. وی با اشاره به صعود ۲۰ پله ای این استان نسبت به سال ۹۲ گفت:در این ارزیابی استان البرز با کسب نمره خیلی خوب در جایگاه هشتم قرار گرفته وصعودی چشمگیر در رده بندی استان های کشور داشته است. محبی تصریح کرد:حضور منظم تیم های استان در رویدادهای کشوری،توجه به امر آموزش وارتقاء فنی مربیان با برگزاری کلاس های مختلف وتوسعه ورزش همگانی در میان اقشار مختلف مردم را از دلایل این صعود قابل توجه بوده است.
اجرای موفق طرح کارت هوشمند ورزش همگانی
رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز در ادامه گفت: در سال ۹۳ به رغم محدودیت های شدید در منابع مالی میزبان اولین دوره همایش ملی ثبت رکوردهای ورزشی بودیم ضمن آنکه میزبانی چندین مسابقه کشوری را نیز برعهده گرفتیم تا در نهایت در این ارزیابی به جمع ۱۰ استان برتر کشور برسیم. رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرزبا اشاره به آمار بالای بیمه شدگان این هیئت ورزشی در سال ۹۳ گفت: اجرای طرح کارت هوشمند ورزشکاران در این هیئت و ساماندهی فعالان این ورزش در بخش های مختلف دیگر اقدام مهم و اثر گذار درسال گذشته بود و فدراسیون با تقدیر از این حرکت البرز اجرای آن در کل کشور را مدنظر قرارداده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود