1 بهمن 1391
شماره خبر: 18870

اجرای ورزش‌های همگانی در اغلب پارک‌های البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اجرای ورزش‌های همگانی در اغلب پارک‌های البرز


سپیدارآنلاین: نایب رئیس هیئت ورزش های همگانی استان البرز، ورزش های همگانی را موجب سلامتی روح و جسم دانست و از اجرای منظم آن در اغلب پارک های سطح استان خبر داد.
معصومه افشار با اشاره به فواید ورزش های همگانی بر ضرورت توجه به این ورزش از سوی عموم مردم تاکید کرد و گفت: آگاهی از فواید و اثرات مثبت این ورزش رایگان، مفید و روحیه بخش باعث می شود که مردم آن را در برنامه ها و فعالیت های روزمره خود قرار دهند. وی افزود: ورزش همگانی شامل بر 25 انجمن در سطح کشور و 25 کمیته در سطح استان البرز است که در این بین کمیته آمادگی جسمانی، کمیته ماهیگیری و ورزش های صبحگاهی بسیار فعال بوده و مسابقاتی در سطح کشوری برگزار می کنند. وی در ادامه اظهار داشت: ورزش های همگانی به دو قسمت تقسیم می شود یکی ورزش های همگانی قهرمانی برای برخی از علاقمندان که به صورت تخصصی دنبال می کنند و دیگری ورزش های همگانی عمومی که برای عموم مردم است. افشار توضیح داد: ورزش های همگانی عمومی با وجود مربیان مجرب و بدون هیچ هزینه یا محدودیت مکانی به صورت صبحگاهی در بوستان های مختلف سطح استان برگزار می شود. نائب رئیس هئیت ورزش های همگانی تصریح کرد: شاهد اجرای این ورزش در اکثر پارک های سطح شهر هستیم، البته این ورزش بسیار مفید در چند ماه اخیر به علت سردی هوا در سالن ها برگزار می شود.
ورزش های همگانی کارکنان دولت در ایام دهه فجر
افشار از برنامه های متنوع در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن این ایام مبارک ، ورزش های همگانی از جمله طناب کشی و ورزش شنا (مخصوص آقایان) برای کارمندان برگزار می شود. وی تصریح کرد: برنامه ها و مسابقاتی مانند آمادگی جسمانی، یوگا و پیاده روی برای عموم ویژه ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.
ضرورت توجه دوچندان مسئولان به ورزش های همگانی
وی در آخر با

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود