4 خرداد 1394
شماره خبر: 142703

دیدار مسئولین ورزش استان با کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو جهان

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

دیدار مسئولین ورزش استان با کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو جهان


مدیرکل و جمعی از مسئولان ارشد ورزش استان با حضور در منزل کیمیا علیزاده از این قهرمان البرزی و اولین مدال آور تاریخ تکواندوی بانوان ایران در مسابقات جهانی، تجلیل کردند.
مسئولین ارشد ورزش استان البرز و هیئت تکواندو به منظور تجلیل از کیمیا علیزاده قهرمان البرزی، در منزل وی حضور پیدا کردند. در این دیدار رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان، افشاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج، محمد نوذری، زهرا افتخاری، وحیدعبدالهی و فرهاد اصلانی حضور داشتند. رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با تقدیر از عملکرد کیمیا علیزاده در مسابقات جهانی روسیه گفت: مدال کسب شده کیمیا وظیفه وی ، مسئولیت هیئت و اداره کل ورزش و جوانان را از گذشته سنگین تر کرد و انتظارات از استان بیشتر شد.
وی با اشاره به مدال آوری های اخیر دو رشته پرطرفدار تکواندو و کشتی افزود: خوشبختانه در اکثریت قریب به اتفاق اعزامهای تیم های ملی در مسابقات برون مرزی نمایندگان استان البرز حضور دارند و موفق به کسب عنوان و مدال می شوند که این موجب مباهات استان است. مدیر کل ورزش و جوانان با تاکید به ادامه تحصیل کیمیا علیزاده گفت: از آنجاییکه با شرایط سنی علیزاده امکان حضور در هفت دوره مسابقات جهانی و دو دوره المپیک را دارد نباید از اصل موضوع دور شود و در کنار کسب عناوین قهرمانی از لحاظ تحصیلی نیز پیشرو باشد، چرا که دوره ی قهرمانی در چند سال خلاصه می شود. گلمحمدی با تقدیر از عملکرد هیئت تکواندو استان در سال های اخیر گفت: خوشبختانه هیئت تکواندو به عنوان یکی از بهترین هیئت های استان با مدیریت مسئولین و با برنامه ریزی صحیح و اصولی بهترین عملکرد را داشته و آمار ورزش استان را از لحاظ مدال آوری بالا برده است. این مسئول خاطر نشان ساخت: تمام سعی بنده و مجموع همکارانم در اداره کل بر این پایه است تا با ایجاد بسترهای مناسب در ورزش استان بر تعداد افتخار آفرینی ها بیفزائیم. مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: کسب اولین مدال تاریخ تکواندو بانوان از سوی کیمیا علیزاده باعث میشود رسالت بانوان در این موضع سنگین تر شود و تمام تلاش ورزش استان باید بر این موضوع باشد تا این نوع اولین ها تکرار شود. در پایان مسئولین هیئت و اداره کل ورزش و جوانان با اهدا لوح و هدیه از زحمات کیمیا علیزاده تقدیر کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود