4 خرداد 1394
شماره خبر: 142709

استفاده از تمام ظرفیت ها برای توسعه بسکتبال البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

استفاده از تمام ظرفیت ها برای توسعه بسکتبال البرز


دبیر هیئت بسکتبال استان البرز گفت: از تمام ظرفیت های موجود در این استان برای توسعه بسکتبال استفاده کرده ایم و به دنبال انحصار در این ورزش نیستیم.
حسن نیکخواه دبیر هیئت بسکتبال استان البرز اظهار کرد: برخی افراد با ترغیب و فرافکنی یک نفر مدت هاست برای مجموعه بسکتبال البرز حاشیه سازی می کند و اینگونه القا کرده اند که هیئت بسکتبال البرز به دنبال باندبازی و انحصارگرایی است. وی افزود: هیئت البرز طی دو سال اخیر و پس از برگزاری مجمع انتخاباتی از تمام تفکرات و طیف ها برای تشکیل ساختار هیئت استان دعوت به کار کرده است و هیچ گاه به دنبال محدود کردن دایره مدیریت خود و ایجاد حیات خلوت در این ورزش نبوده است و بازهم اعلام می کنم هرکدام از فعالان این ورزش طرح و ایده ای برای توسعه این ورزش دارد با جان و دل پذیرای آن هستیم و آن را مورد بررسی قرار می دهیم.
برخی ها به دنبال لوث کردن دستاوردها هستند
نیکخواه رونق بسکتبال البرز در رده های پایه و سامان بخش لیگ های استانی و فعال سازی لیگ بزرگسالان پس از سه سال را از مهمترین اقدامات تیم جدید اجرایی بسکتبال البرز برشمرد و گفت: جای تاسف دارد که برخی از فعالان این ورزش با تهییج یک فرد این دستاوردها را نبینند و به دنبال لوث کردن زحمات دیگران باشند. دبیر هیئت بسکتبال استان البرز با بیان اینکه این هیئت توانی مضاعف برای توسعه بسکتبال در بخش پایه گذاشته است، گفت: بازیکنان خوبی در این فرایند شناسایی و در مسیر آموزش قرار گرفته اند و باشگاه های استان نیز با رویکردی مناسب این سیاست را به خوبی دنبال می کنند. وی با پیش بینی آینده ای درخشان برای بسکتبال البرز گفت: در صورتی که بتوانیم در بعد مالی و جذب حامیان مالی برای حضور در لیگ های کشور قدم های موثری برداریم می توانیم فضا و شرایط مناسب تری برای شکوفایی استعدادهای خود داشته باشیم.
مشکل مالی عامل اصلی غیبت در سوپرلیگ
نیکخواه تصریح کرد: غیبت البرز در سوپرلیگ کشور به دلیل مشکلات مالی است و اگر این مساله مرتفع شود ما هم بازیکن و مربی در سطح لیگ برتر داریم و هم فضای سخت افزاری برای میزبانی لیگ برتر در اختیارمان است. وی در پایان از تداوم اجرای طرح بسکتبال پارکی در کرج خبرداد و خاطرنشان کرد: این برنامه چندسالی است در کرج و با همراهی شهرداری اجرا می شود و فعالیت خوبی در بوستانهای شهر شاهد هستیم با این حال معتقدم این برنامه در جهت توسعه همگانی بسکتبال به خصوص در میان بانوان موثر است و ما بایدبیشتر انرژی و توانمان را بر روی استعدادیابی و آموزش در سالن ها متمرکز کنیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود