6 خرداد 1394
شماره خبر: 142825

استعفای کادر فنی تیم های ملی لطمه بزرگی به کاراته البرز زد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

استعفای کادر فنی تیم های ملی لطمه بزرگی به کاراته البرز زد


رییس هیئت کاراته استان البرز گفت: استعفای اعضای کادر فنی تیم های ملی کاراته به هواخواهی از مدیر تیم های ملی اقدامی غیرحرفه ای و احساسی بود و بیشترین لطمه را به استان البرز زد.
محمد اکرمی اظهار کرد: طی دوسال اخیر هیئت کاراته تلاش کرده با مشارکت در برنامه های ملی در طرح توسعه کاراته کشور اثر گذار باشد به همین منظور زمینه حضور مربیان نخبه این استان در تیم های ملی را فراهم کرده است. وی با بیان اینکه چندین مربی البرزی در دو بخش آقایان و بانوان در کادر فنی تیم های ملی در دوسال اخیر حضور داشته اند، گفت: در کنار بروز شایستگی این مربیان برای رسیدن به این جایگاه هیئت البرز نیز رایزنی های زیادی را صورت داده و تلاشی بسیار داشته است.
مربیان البرزی نباید احساسی برخورد می کردند
اکرمی با اشاره به استعفای اعضای کادر فنی تیم های ملی در هواخواهی از مدیر تیم های ملی گفت: متاسفانه مربیان البرزی تیم های ملی همسو با سایر اعضای کادرفنی در حمایت از مدیر تیم ملی که از مسئولیتش استعفا داده از کار خود کناره گیری کرده اند. به نظر من این اقدام آنها لطمه ای شدید به کاراته کشور و البته البرز وارد کرده است. رییس هیئت کاراته استان البرز تصریح کرد: مدیر تیم ملی آمدنش به فدراسیون کاراته و قبول مسئولیت مدیریت تیم های ملی را منوط به تغییر نایب رییس و دبیر فدراسیون کرده بود وقتی با مقاومت برخی مواجه شد به نشانه اعتراض استعفا داد و متاسفانه مربیان تیم ملی به خصوص البرزی ها بدون توجه به جایگاه و مسئولیت خطیر خود از اقدام احساسی بقیه پیروی کردند و از سمت خودشان استعفا کردند.
ستعفای دسته جمعی میزبانی ما را لوث کرد
وی با گلایه شدید از این اقدام مربیان ملی البرز گفت: ما هفته گذشته میزبان اردوی تیم ملی امید ایران بودیم و بیش از ۳۰ کاراته کا منتخب کشور را با بهترین کیفیت میزبانی کردیم چرا که این حرکت را کمک به رشد نفرات البرزی و البته کاراته کشور می دانستیم و حال با این اقدام مربیان خود در موضعی منفعلانه قرار گرفته ایم و جایگاهمان در کشور خدشه دار شده است. اکرمی با اعلام حمایت از اقدام رییس فدراسیون برای مقاومت در مقابل درخواست خارج از عرف محمد آرین خو گفت: جای تاسف دارد که برخی افراد برای قبول یک مسئولیت ملی خواستار بی قانونی کردن رییس فدراسیون می شوند و وقتی با مقاومت روبرو می شوند فضا را ملتهب کرده و دیگران را نیز به کناره گیری ترغیب می کنند. این مسئول در پایان گفت: ما چهار مربی در بین نفرات استعفا دهنده داشتیم و از این بابت به نظرم بیشترین لطمه را ما خوردیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود