19 خرداد 1394
شماره خبر: 143517

البرز رتبه نخست ارائه خدمات پزشکی ورزشی را در کشور کسب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

البرز رتبه نخست ارائه خدمات پزشکی ورزشی را در کشور کسب کرد


رییس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز گفت: این استان برای پنجمین سال پیاپی رتبه نخست کشور را در بخش خدمات درمانی به جامعه ورزشی به خود اختصاص داد.
اشکان اردیبهشت اظهار کرد: هر ساله پارامترهای مختلف خدمات مراکز پزشکی ورزشی کشور مورد بررسی و پایش قرار می گیرد که بر این اساس البرز در سال 93 برای پنجمین بار پیاپی عنوان استان برتر کشور را در بخش خدمات درمانی و بیمه ورزشی به خود اختصاص داد. وی کسب این جایگاه را حاصل تلاش مجموعه هیئت پزشکی و حمایت های اداره کل ورزش استان دانست و گفت: تلاش کرده ایم با بهره وری لازم از امکانات موجود بهترین خدمات را به مخاطبین خود ارائه کنیم و خوشحالم که این تلاش مورد توجه فدراسیون قرار دارد و دیده می شود. رییس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز بابیان اینکه دو مرکز این هیئت در کرج و ساوجبلاغ با ظرفیت کامل خدمات دهی می کنند گفت: در شعبه دوم که اواخر سال گذشته در شهر هشتگرد راه اندازی شد کمبودهایی داریم که امیدوارم با حمایت لازم مرتفع شود و آن مرکز نیز به سطح و جایگاه مرکز کرج برسد.
افزایش تعرفه های پزشکی عامل رشد 50 درصدی حق بیمه ورزشی
اردیبهشت در پاسخ به دلایل افزایش 50 درصدی بیمه ورزشی گفت: با توجه به افزایش تعرفه های خدمات پزشکی در کمیته ای ویژه این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت متناسب با بالارفتن هزینه ها این میزان نیز افزایش داشت. وی تصریح کرد: برخی از افزایش هزینه ها فراتر از تصور ما بود و در نهایت مسئولان فدراسیون را مجبور به افزایش 50 درصدی حق بیمه سالانه ورزشی به نسبت سال پیش کرد. این مسئول در پایان گفت: همواره تلاش کرده ایم با ارائه به موقع خدمات به جامعه ورزش یاریگر آنها در آسیب های ناشی از فعالیت ورزشی باشیم و امیدوارم در سال 94 با برنامه ریزی هایی که داشته ایم بر سطح کیفی و کمی خدمات پزشکی ورزشی در البرز بیفزاییم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود