8 تیر 1394
شماره خبر: 144660

مسوولان باشگاه سایپا در نشست با مسوولان ورزش البرز حاضر نشدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسوولان باشگاه سایپا در نشست با مسوولان ورزش البرز حاضر نشدند


مسوولان باشگاه سایپا که قرار بود عصر یکشنبه در نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این اداره کل در کرج شرکت کنند، در این نشست حضور پیدا نکردند.
رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و دیگر مسوولان این استان بیش از 1.5 منتظر حضور مسوولان باشگاه سایپا برای تعیین تکلیف تیم فوتبال سایپا درباره ماندن و نماندن این تیم در البرز، بودند که مسوولان باشگاه در این نشست حضور نیافتند. گل محمدی گفت که مسوولان باشگاه سایپا در کرج هستند و قرار است در ضیافت افطار اداره کل ورزش و جوانان استان البرز حضور یابند.
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز روز شنبه به ایرنا گفته بود که در نشست عصر یکشنبه در اداره کل ورزش و جوانان قرار است تکلیف تیم فوتبال سایپا برای لیگ پانزدهم مشخص شود.
نادر وادی خیل تاکید کرده بود که این نشست با حضور مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا برگزار می شود که در آن به بحث و بررسی اتفاقات اخیر خواهیم پرداخت. وی بیان کرده بود که به طور قطع مدیران ارشد استان البرز و اداره کل ورزش و جوانان موافق ادامه حضور سایپا در استان خواهند بود و تلاش می کنیم با بررسی راه کارهای موجود ، این موضوع را عملیاتی کنیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود