10 تیر 1394
شماره خبر: 144844

البرز پس از تهران بیشترین بازی های ملی فوتبال را میزبانی کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

البرز پس از تهران بیشترین بازی های ملی فوتبال را میزبانی کرده است


رییس هیئت فوتبال استان البرز گفت: البرز طی ۶ سال اخیر پس از تهران بیشترین بازی های ملی فوتبال را میزبانی کرده است.
محمد محمودی اظهار کرد: کارلوس کی روش ابتدای این هفته تمایل خود را برای برگزاری بازی تیم ملی مقابل گوام در چارچوب مقدماتی جام ملت های آسیا و جام جهانی در کرج اعلام کرد و ما نیز به فدراسیون اعلام کردیم با تمام ظرفیت پذیرای تیم ملی در کرج خواهیم بود. وی افزود: بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است این دیدار ۱۲ شهریور به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود با این حال طی روزهای آتی فدراسیون به طور رسمی به ما اعلام خواهد کرد که میزبان این بازی ملی خواهیم بود یا خیر.
رتبه دوم البرز در میزبانی از بازی های تیم ملی
رییس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه البرز طی ۶ سال اخیر پس از تهران بیشترین بازی های ملی را میزبانی کرده است گفت: سال ۸۸ میزبانی بازی دوستانه تیم ملی برابر اندونزی به کرج داده شد و از آن سال ما چندین بار پذیرای تیم های ملی بزرگسالان، امید و جوانان در کرج بوده ایم. محمودی ادامه داد: در آخرین میزبانی از بازی های تیم ملی سال گذشته دیدار ایران و کویت را در مقدماتی جام ملت های آسیا در کرج برگزار شد امیدواریم در صورت واگذاری میزبانی دوباره به شایستگی این دیدار ملی را با حضور هواداران البرزی برگزار کنیم.
مشکلی با میزبانی عراق در کرج نداریم
رییس هیئت فوتبال استان البرز به سفر بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شرایط ورزشگاه انقلاب برای میزبانی از بازی های تیم ملی عراق اشاره کرد و گفت: روز یکشنبه این بازدید انجام شد برای برگزاری بازی و اسکان تیم ملی عراق و انجام بازی های این تیم در مقدماتی جام جهانی در کرج مشکلی نداریم. وی در پایان افزود: ورزشگاه انقلاب کرج استانداردهای آسیایی را دارد و یکی از گزینه های اصلی برگزاری مسابقات ملی است اما متاسفانه برخی با بی توجهی به این ظرفیت قید همکاری با البرز را می زنند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود