21 تیر 1394
شماره خبر: 145431

شرط آمدن راه آهن به کرج لیگ برتری ماندن آن است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

شرط آمدن راه آهن به کرج لیگ برتری ماندن آن است


رییس هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به اینکه شرط آمدن راه آهن به کرج لیگ برتری ماندن آن است، گفت: موضوع آمدن راه آهن به کرج به رای نهایی کمیته استیناف و لیگ برتری ماندن این باشگاه بستگی دارد.
محمد محمودی اظهار کرد: با شکایت باشگاه پیکان کمیته انضباطی رای به سقوط راه آهن و جایگزینی پیکان داده است باشگاه راه آهن برای این رای فرجام خواهی دوباره کرده است.
وی افزود: خریدار باشگاه راه آهن هم در صورتی این تیم را در اختیار خواهد گرفت که این تیم در لیگ برتر باقی بماند و اینکه در صورت سقوط باشگاه راه آهن به لیگ برتر باز هم حاضر باشد برای خرید امتیاز آن پیشقدم شود را نمی دانم. محمودی با بیان اینکه هنوز حکم قطعی برای سقوط راه آهن داده نشده است گفت: فرد خریدار باشگاه راه آهن از کارآفرینان و تولیدکنندگان موفق در اشتهارد استان البرز است و اعلام کرده با خرید امتیاز این باشگاه علاقمند است فعالیت آن در البرز باشد امیدوارم تحولات به گونه ای رقم بخورد که وی در هر صورت برای خرید تیم راغب باشد و منصرف نشود.
تایید میزبانی البرز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا
محمودی در ادامه از تایید میزبانی البرز از بازی ایران وگوام در انتخابی جام جهانی خبر داد و گفت: ۱۲ اردیبهشت قرار است این بازی انجام شود و روز گذشته یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی به من اعلام کرد نامه تاییدیه آن از کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون ایمیل شده و قرار است امروز در یک نامه رسمی این موضوع به هیئت فوتبال استان البرز ابلاغ شود. وی در پایان در خصوص نشست نمایندگان و وزیر ورزش با مسئولان باشگاه سایپا با موضوع ماندن و رفتن این باشگاه از البرز گفت: از این جلسه و زمان و مکان آن بی اطلاعم و در جریان جزییات آن نیستم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود