23 تیر 1394
شماره خبر: 145590

تمام توان خود را برای ماندگار کردن تیم سایپا به کار گرفته ایم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تمام توان خود را برای ماندگار کردن تیم سایپا به کار گرفته ایم


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تمام تلاشمان را برای ماندگار کردن سایپا به کار گرفته ایم تا شرمنده وجدان خود و مردم این استان نشویم.
رضا گل محمدی اظهار کرد: پیگیری های یک ماه اخیر البرز برای حل مشکلات با سایپا و ممانعت از انتقال این باشگاه به تهران منتهی به جلسه ای با حضور وزیر ورزش و مدیران گروه خودروسازی و نمایندگان کرج در هفته آینده شده است امیدوارم این نشست با خروجی مثبتی همراه باشد. وی افزود: نظر وزارت ورزش ماندن این باشگاه در البرز است و نامه مشاور عالی وزیر به باشگاه سایپا و فدراسیون فوتبال هم موید این موضوع است، در عین حال ما هنوز معتقدیم رسیدن به یک توافق شدنی است و می توان سایپا را برای البرز حفظ کرد.
هیچ وقت خواهان رفتن سایپا نبودم
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه هیچگاه خواهان رفتن سایپا از البرز نبوده است گفت: من از همان ابتدای حضور در مسئولیت ورزش استان اعلام کردم این نحوه حضور سایپا به نفع هر دو طرف نیست اما عده ای تلاش می کنند اینگونه القاء کنند که من درصدد نفی سایپا و بیرون کردن این باشگاه بوده ام در خصوص اینکه رسانه ها هم متاثر از این صحبت ها بر این موضوع تاکید کرده اند هم باید بگویم آنها تحلیل و نقد خود را دارند و ما نمی توانیم برایشان تعیین تکلیف کنیم. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به اظهارات نمایندگان البرز در نشست مشترک با مربیان البرزی اشاره کرد و گفت: دوستان در این نشست نقطه نظرات خود را مطرح کردند و عنوان کردند که در برخی موارد در حق باشگاه سایپا اجحاف شده است به شخصه مصداق این اجحاف شدن ها در قبال این باشگاه را نمی دانم و معتقدم ما در مجموعه ورزش استان آنچه در توان داشته ایم برای موفقیت این باشگاه و میزبانی شایسته در لیگ برتر انجام داده ایم و شاید موارد دیگری در بحث کلان مدیریتی مدنظر نمایندگان بوده است.
به من گفتند نیازی به حضور تو نیست
این مسئول ادامه داد: در جلسه هفته گذشته نمایندگان و مربیان قرار نبود من حضور داشته باشم چه بسا قبل از جلسه در تماس تلفنی به آنها اعلام کردم اگر نیاز به حضور من احساس می شود بیایم که در جواب گفتند نیازی نیست. گل محمدی افزود: من هم به مانند نمایندگان استان معتقدم در صورت رفتن سایپا دنیا به آخر نمی رسد و ورزش البرز این توان و پتانسیل را دارد تا در این بخش کمبود موجود را مرتفع کند برای رشد بخش هایی که تا کنون مورد توجه نبوده است تلاش کند واقعیت آن است که بودن سایپا برای این استان اثرات مثبتی به همراه داشته است اما این دلیل بر این نیست که با رفتنش دچار مشکل حادی می شویم و به نظرم باید با هوشیاری کامل این مسئله را مدیریت کنیم. وی در پایان افزود: دوباره تاکید می کنم اولویت ما استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای نگه داشتن سایپا در استان البرز است و جامعه ورزش و علاقمندان به فوتبال در البرز این اطمینان را داشته باشند که ما کوتاهی نخواهیم کرد و حداکثر توان خود را به کار می گیریم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود