14 مرداد 1394
شماره خبر: 146838

برگزاری همایش رایگان پیشگیری از "ایدز" در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برگزاری همایش رایگان پیشگیری از "ایدز" در البرز


همایش رایگان پیشگیری از "ایدز" به همت سمن پویندگان سلامت و با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.
این همایش بصورت رایگان توسط سمن پویندگان سلامت و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در سالن همایش های تالار میلاد شهرداری کرج برگزار شد.
مجد آرا رئیس فداسیون ورزش های همگانی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، سیاه قلم استاد دانشگاه و عضو فدراسیون جهانی قایقرانی، سعید حسنی قائم مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و باغستانی عضو شورای اسلامی شهر کرج از میهمانان ویژه ی این همایش بودند. همچنین دکتر کمالی متخصص و کارشناس ایدز و بیماریهای عفونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سخنرانی و آموزش تخصصی همایش را بر عهده داشت. رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز طی سخنانی با اشاره به نقش ورزش در سلامت افراد و پیشگیری و درمان انواع بیماری ها اظهار کرد: حضور جامعه ی ورزش و جوانان در برگزاری این همایش به این دلیل است که بتوانیم با فرهنگ سازی ورزش در بین افراد و خانواده ها قدمی هر چند کوچک در راه سلامت و تندرستی اقشار مختلف جامعه برداریم. وی افزود: حرکات و تمرینات مناسب ورزشی برای پیشگیری از بیماری ها خصوصا بیماری ایدز می تواند تاثیر مثبتی در این راستا داشته باشد.
گل محمدی در پایان تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این قبیل همایش ها ادامه داشته و در برنامه های بعدی خانواده ها نیز بیشتر از آن استقبال کنند.شایان ذکر است در پایان این همایش از دکتر کمالی متخصص و کارشناس ایدز و بیماریهای عفونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حسنی قائم مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و اعضای سمن پویندگان سلامت تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود