25 مرداد 1394
شماره خبر: 147354

معلولان البرزی در ۵ رشته ورزشی به عناوین برتر رسیدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

معلولان البرزی در ۵ رشته ورزشی به عناوین برتر رسیدند


رییس هیئت ورزش جانبازان ومعلولان استان البرز گفت:کاروان ۲۵ نفره اعزامی استان البرز به اولین دوره جشنواره سراسری مهر رضوی با کسب عناوین برتر در ۵ رشته ورزشی به این استان بازگشت.
سعید براتی اظهار کرد: هیئت استان البرز ۲۵ ورزشکار خانم و آقای دارای معلولیت زیر ۲۵ سال این استان را به جشنواره مهر رضوی که طی روزهای ۲۰ تا ۲ مرداد ماه در مشهد برگزار شد اعزام کرد.
وی افزود: در این رقابت ها نزدیک به دو هزار ورزشکار زير ۲۵ سال کشور در رشته های مختلف تیمی و انفرادی با یکدیگر رقابت کردند. براتی به نتایج ورزشکاران البرزی در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در مسابقات تنيس روی ميز فرزانه سهرابي تبار و محدثه كاظمی به ترتیب مقام های اول و سوم این رشته ورزشی را به خود اختصاص دادند. رییس هیئت ورزش جانبازان و معلولان البرز با اشاره به کسب مقام دوم در رشته دو و میدانی گفت: معصومه تورانی دو و میدانی کار نوجوان البرزی توانست دو عنوان دومی را در مواد پرتاب وزنه و پرتاب نيزه کسب کند. وی ادامه داد: رضا پژمان شناگر نوجوان البرزی نیز توانست در مسابقات شنا دو مدال نقره در ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر كرال سينه و یک مدال برنز در ۵۰ متر کرال سینه به دست آورد و یکی از موفق ترین ورزشکاران کاروان البرز لقب بگیرد. براتی به نتایج دوندگان مرد البرز در جشنواره مهر رضوی اشاره کرد و گفت: شهریار برارپور در دو ماده پرتاب دیسک و وزنه موفق به کسب دو مقام نخست شد و رضا حاجي حسيني در ماده پرتاب وزنه عنوان چهارم را به دست آورد. وی از کسب مقام دوم سینا قنبری در دسته ۴۹ کیلوگرم وزنه برداری خبرداد و گفت: این ورزشکار آینده دار البرزی در رقابت تنگاتنگ با مدعیان این وزن در نهایت در رتبه دوم قرار گرفت. براتی در پایان افزود: نفرات اعزامی البرز به این جشنواره محک خوبی در رقابت با ورزشکاران جوان سایر استان های کشور خوردند و امیدوارم تجربه کسب شده برای آنها در ارتقاء عملکردشان در رویدادهای آتی اثر بخش باشد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود