4 شهریور 1394
شماره خبر: 147930

«سایه افکن» بار دیگر رئیس هیئت ووشو استان البرز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

«سایه افکن» بار دیگر رئیس هیئت ووشو استان البرز شد


دومین مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان البرز برگزار شد و اسماعیل سایه افکن با کسب بیشترین آرا بار دیگر سکان هدایت این ورزش را برعهده گرفت.
این مجمع انتخاباتی با حضور رئیس فدراسیون ووشو، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و جمعی از فعالان این ورزش پیش از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش البرز برگزار شد. در این مجمع سه نفر خود را کاندید احراز این پست کرده بودند که در نهایت اسماعیل سایه افکن با کسب ۱۶ رای از مجموع ۱۸ رای ماخوذه هدایت ووشو البرز را برای یک دوره چهار ساله دیگر برعهده گرفت. در این مجمع رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه ایران یکی از قدرت های بزرگ دنیا در این رشته ورزشی محسوب می شود گفت: رشد محسوس کشورمان در این ورزش به آنجا رسیده است که رقیب اصلی چینی ها در این ورزش محسوب می شویم و در سه دوره اخیر مسابقات جهانی در یک رقابت میلیمتری با آنها در جایگاه دوم جهان ایستاده ایم. مهدی علی نژاد افزود: در آخرین دوره مسابقات جهانی بیش از ۸۰ کشور دنیا حضور داشتند و امیدوارم با تلاش هایی که فدراسیون جهانی دارد این ورزش را در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.
البرز در ورزش ووشو پیشتاز است
وی به جایگاه استان البرز در ووشو کشور اشاره کرد و گفت: البرز همواره در عرصه ملی حضوری موثر داشته است و یکی از استان های پیشرو کشور در ووشو محسوب می شود. علی نژاد ادامه داد: وجود مربیان، داوران و قهرمانان بزرگ ملی در این استان موجب شده است سطح فنی ورزشکاران این استان بالا برود با این حال این انتظار را داریم تا در دوره جدید فعالیت ها شاهد ارتقاء بیشتر این ورزش در استان البرز باشیم. معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این مجمع گفت: رشته ورزشی ووشو با تلاش های خوب فدراسیون و هیئت های استانی رشد خوبی داشته است و یکی از ورزش های مدال آور ایران اسلامی محسوب می شود. نادر وادی خیل افزود: استان البرز به عنوان یکی از مناطق فعال این ورزش به خوبی در توسعه این ورزش اثرگذار بوده است و اداره ورزش استان نگاه ویژه ای به آن دارد. وی در پایان از حمایت این اداره کل از برنامه های ووشو خبرداد و گفت: تلاش کرده ایم در نشست های تخصصی نیازهای این هیئت ورزشی را در بحث امکانات سخت افزاری مرتفع کنیم و در دور جدید فعالیت ها به طور حتم این حمایت ها افزون تر خواهد شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود