16 شهریور 1394
شماره خبر: 148603

۱۳ کمیته ورزشی در شهر جدید هشتگرد فعالیت می‌کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

۱۳ کمیته ورزشی در شهر جدید هشتگرد فعالیت می‌کنند


مسئول هیئت ورزشهای همگانی شهرجدید هشتگرد گفت: ۱۳ کمیته ورزشی در شهر جدید هشتگرد فعالیت می‌کنند.
عباس مصطفوی در جلسه ای که در اداره ورزش و جوانان شهر جدید هشتگرد برگزار شد، اظهار کرد: شهر جدید هشتگرد با وجود ظرفیت های طبیعی و کوه ها به شهر سلامت و زندگی معروف است باید از این ظرفیت ها استفاده لازم را ببریم.مصطفوی در ادامه گفت: در بخش‌ ورزش همگانی و قهرمانی برنامه های تهیه شده است در طول سال همایش‌های متنوع همگانی و همچنین مسابقات زیادی را برگزار خواهیم کرد. وی ادامه داد: هدفی که در ورزش همگانی دنبال می کنیم این است که آمار مشارکت و فعالیت مردم و شهروندان شهر جدید را افزایش دهیم باید مردم برای ورزش وقت بگذارند و ورزش را در برنامه های خود بگنجانند. به گفته مصطفوی برگزاری ورزش همگانی باعث می شود ورزش در میان شهروندان نهادینه شود چرا که مقرر است جمعیت ۷۰۰ هزار نفری در شهر جدید هشتگرد مستقر شوند. مسئول هیئت ورزشهای همگانی شهر جدید هشتگرد اضافه کرد: تلاش می کنیم در حوزه ورزش همگانی با برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی، طناب کشی، دوچرخه‌سواری مردم را به محیط سالم و پاک ورزش سوق دهیم. وی در ادامه با اشاره به اینکه در شهر جدید هشتگرد ۱۳ کمیته ورزشی فعالیت می‌کنند، گفت: در این شهر بیش از یکهزار ورزشکار بیمه شده وجود دارد ورزشکاران در هئیت های مختلف مشغول به فعالیت هستند با اجرای برنامه ها باید این تعداد سه برابر شود.
جشنواره های ورزش همگانی دریچه ای به سوی سلامتی
مصطفوی به فعالیت‌های متنوعی که برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم کمی‌ها و کاستی‌های امکانات و فضای ورزشی را شناسایی کنیم و برای جذب سرمایه گذار از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم چرا که معتقدیم باید زیرساخت ها آماده باشد. وی به برگزاری همایش دوچرخه سواری در روز جمعه ۲۷ شهریورماه اشاره کرد و گفت: این همایش با توجه به نیاز شهر به هوای پاک و بدون آلایندگی برگزار می شود. مسئول هیئت ورزش های همگانی شهر جدید هشتگرد از برگزاری فستیوال والیبال در روز سوم مهر سال جاری در شهر هشتگرد جدید خبر داد.
در ادامه جواد گلسرخی سرپرست اداره ورزش و جوانان نیز گفت: جشنواره های ورزش همگانی دریچه ای به سمت سلامتی و نشاط عمومی مردم است. وی گفت: ورزش همگانی یکی از مهم‌ترین ارکان تضمین کننده نشاط و سلامت در یک جامعه است. گلسرخی در پایان افزود: توسعه شادی و نشاط عمومی و روی آوردن مردم به ورزش دو هدفی هستند که در این مجموعه دنبال می شود که این مهم در هفته گذشته با بر گزای همایش اتومبیلرانی که اولین همایش در شهرستان ساوجبلاغ نیز بود تحقق یافت و امید است با برگزاری دیگر همایش ها و برنامه های دیگر هیئت ها این امر تداوم یابد.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود