28 مهر 1394
شماره خبر: 151316

کمبود سوخت تنها استخر شهرستان طالقان را به تعطیلی کشاند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

کمبود سوخت تنها استخر شهرستان طالقان را به تعطیلی کشاند


رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان طالقان گفت: کمبود سوخت برای دومین سال پیاپی تنها استخر این شهرستان را به تعطیلی کشاند.
علی عباسی اظهار کرد: متاسفانه در تامین هزینه سوخت اماکن ورزشی به خصوص تنها استخر شهرستان ناتوان هستیم و این استخر از هفته گذشته به روی علاقمندان بسته شده است. وی افزود: برای گرمایش این مجموعه ورزشی نیاز به سوخت داریم اما تهیه آن بار مالی سنگینی دارد و ما اعتباری مشخص برای تامین آن نداریم. عباسی با بیان اینکه در سال گذشته نیز به دلیل نبود سوخت کافی تنها استخر شهرستان طالقان خدماتی ارائه نکرد گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این اتفاق برای بار دوم نیفتد اما متاسفانه رایزنی ها به جایی نرسید و در نهایت مجبور شدیم آن را تعطیل کنیم. رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان ادامه داد: دیگر اماکن ورزشی نیز در فصل سرما از حیث گرمایش دچار مشکل هستند با این حال با برخی تمهیدات اجازه نداده ایم فعالیت ورزشی در آنها تعطیل شود.
وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری موجود در ورزش به خصوص در شهرستان طالقان تنها راه حل استفاده از گاز طبیعی است که هنوز به شهرستان طالقان نرسیده است و پیش بینی ها از گازکشی شهرستان طالقان در سال ۹۵ حکایت دارد.
افتتاح سالن ورزشی «جوستان» در آبان ماه
عباسی در ادامه به افتتاح سالن ورزشی جوستان شهرستان طالقان اشاره کرد و گفت: این سالن قرار بود در هفته تربیت بدنی افتتاح شود اما با توجه به ایام عزاداری ماه محرم مقرر شد در آبان ماه و با حضور مسئولان استانی به بهره برداری برسد. وی در پایان با ابراز رضایت از رونق فعالیت های ورزشی در نیمه نخست سال ۹۴ گفت: به مدد تلاش هیئت های ورزشی و همراهی دهیاران و شوراهای روستا برنامه های زیادی به خصوص در بعد همگانی به اجرا در آمد و در بحث جذب ورزشکار رشدی ۵ درصدی را به نسبت سال گذشته شاهد بودیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود