8 دی 1390
شماره خبر: 3423

انتقاد رئیس اداره ورزش طالقان از کمبود امکانات‌

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

انتقاد رئیس اداره ورزش طالقان از کمبود امکانات‌

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان گفت: به دلیل توجه کم مسئولان به ورزش و زیر ساخت‌های لازم در طالقان طی سال‌های گذشته، این شهرستان از کمبودهای شدیدی در حوزه سرانه ورزشی رنج می‌برد.
وحید دبیری اظهار داشت: پیش از تشکیل شهرستان طالقان این منطقه به عنوان بخشی از شهرستان ساوجبلاغ محسوب می‌شد و همین مسئله موجب مغفول ماندن مشکلات این منطقه در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه ورزش شده است. وی تصریح کرد: سرانه ورزشی طالقان در حال حاضر نزدیک به 23/0 متر است که با توجه به جمعیت 27هزار نفری شهرستان و پراکندگی جمعیت بسیار ناچیز بوده و ضرورت توجه مسئولان را دو چندان می‌کند.
اختصاص اعتبارات جدید برای تکمیل پروژه‌های ورزشی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان در ادامه از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان خبر داد و گفت: در بازدید مدیر کل ورزش استان البرز مقرر شد تا اعتبار لازم برای تکمیل استخر و سونای شهر، سالن ورزش جوستان و احداث نخستین زمین چمن طالقان اختصاص یابد. دبیری افزود: ضمن آنکه با بررسی لازم مقدمات احداث چند فضای ورزشی روستایی نیز فراهم شده است که امیدوارم در نخستین فرصت ممکن شاهد آغاز عملیات اجرائی آنها باشیم. وی در پایان گفت: طالقان به عنوان یکی از چهار شهرستان اصلی استان البرز باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد و این مساله خواسته همه ورزشکاران و خانواده‌هایی است که علاقه‌مند به ورزش هستند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود