3 آبان 1394
شماره خبر: 151546

سرانه ورزشی شهرستان اشتهارد بالاتر از استاندارد کشوری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سرانه ورزشی شهرستان اشتهارد بالاتر از استاندارد کشوری می‌شود


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد گفت: با تکمیل ۷ فضای ورزشی در حال ساخت سرانه ورزشی این شهرستان بالاتر از استاندارد کشوری می شود.
مهران افشاری اظهار کرد: در حال حاضر دو سالن سرپوشیده در قالب طرح ۹ دی توسط سپاه استان در حال احداث است و در کنار آن شهرداری اشتهارد نیز اقدام به ساخت یک سالن ورزشی باستانی و یک مجموعه ورزشی کامل کرده است. وی افزود: دهیاری های شهرستان عملیات ساخت دو سالن ورزشی چند منظوره را در دست اقدام دارند و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز یک پروژه ورزشی را شروع کرده است. افشاری با بیان اینکه این طرح ها به تناوب حداکثر تا یک سال آینده و به شرط تزریق اعتبار لازم به بهره برداری می رسند گفت: با اضافه شدن این تعداد فضای ورزشی به چرخه بهره برداری سرانه ورزشی شهرستان به بیش از یک متر می رسد و نیاز اشتهارد را تا ۱۰ سال آینده مرتفع خواهد کرد.
عدم تمایل واحدهای صنعتی برای حمایت از ورزش
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد از تلاش های این اداره برای جذب حمایت واحدهای صنعتی فعال خبر داد و گفت: رایزنی هایی را در این ارتباط داشته ایم و برخی واحدها را مجاب به حمایت از ورزش و پشتیبانی از تیم های ورزشی شهرستان کرده ایم. وی تصریح کرد: شرایط اقتصادی بخش اعظمی از واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان مساعد نیست و به همین دلیل علاقمند به مشارکت در برنامه های ورزشی و هزینه کردن در این حوزه نیستند. وی ایجاد بستر لازم برای حضور تیم های ورزشی شهرستان اشتهارد در لیگ های ورزشی استان البرز را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا تیم های فوتبال و تکواندو در سال جاری در استان حضور یافته اند و در ادامه حضور ۴ رشته ورزشی دیگر را در دستور کار داریم. وی در پایان گفت: شهرستان اشتهارد اقلیم مناسبی برای فعال کردن رشته های ورزشی ساحلی دارد لذا در ماه گذشته اولین زمین کشتی ساحلی ایجاد شد و در آینده نزدیک زمین ساحلی والیبال نیز در این شهرستان ایجاد می شود

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود