24 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 7006

تکمیل و ساخت سالن ورزشی بزرگ اشتهارد آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تکمیل و ساخت سالن ورزشی بزرگ اشتهارد آغاز شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر اشتهارد از واگذاری مسئولیت احداث سالن ورزشی بزرگ و چند منظوره این شهر به اداره‌کل ورزش و جوانان البرز خبر داد.
شعبان حسنی گفت: طبق توافقی که سال گذشته صورت گرفت مقرر شد با اختصاص زمین از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری، ساخت سالن تا مرحله فنداسیون و ادامه عملیات تکمیلی طرح به اداره‌کل ورزش و جوانان استان واگذار شود که با تلاش شهرداری در موعد مقرر این اتفاق افتاد و هفته گذشته احداث این پروژه ورزشی به استان واگذار گردید.
حسنی با بیان اینکه با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این پروژه ورزشی شرایط شهر اشتهارد از حیث سرانه‌های ورزشی به حد مطلوبی خواهد رسید، افزود: هم‌اکنون دو سالن ورزشی، یک زمین چمن مصنوعی استاندارد و یک استخر و سونای مجهز در اشتهارد به شهروندان خدمات‌دهی می‌کند که با توجه به ساخت سالن جدید و امکانات خوب آن می‌تواند برای شهر 50 هزار نفری اشتهارد کافی باشد. وی با اشاره به ارتقای شهر اشتهارد به شهرستان اظهار داشت: با توجه به این مسئله در حال تجهیز اداره جدید ورزش و جوانان در طبقه فوقانی استخر اشتهارد هستیم تا در آینده با چارت اداری شهرستان و با شرایط بهتر به شهروندان خدمات‌دهی کنیم. رئیس اداره ورزش و جوانان شهر اشتهارد در پایان به برگزاری اولین مراسم تجلیل از مدال‌آوران این شهر در نیمه اول خردادماه اشاره کرد و اظهار داشت: این مراسم با همکاری شورای شهر و شهرداری برگزار می‌شود و طی آن از قهرمانان این شهر در مسابقات استانی و کشوری تجلیل خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود