4 آبان 1394
شماره خبر: 151573

سالن چندمنظوره ورزشی ناشنوایان در استان البرز احداث می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سالن چندمنظوره ورزشی ناشنوایان در استان البرز احداث می‌شود


رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان استان البرز با بیان اینکه سالن چندمنظوره ورزشی ناشنوایان در البرز احداث می‌شود، گفت: این پروژه تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
نادر ایزدبین با اشاره به اینکه 5 هزار و 800 ناشنوا در سطح استان البرز وجود دارد که هیئت ورزشی ناشنوایان استان البرز حدود 500 نفر از این افراد را سامان‌دهی کرده است، اظهار داشت: این افراد در قالب تیم‌های مختلف والیبال، بسکتبال، تنیس رو میز، فوتسال، فوتبال، کشتی فرنگی، آزاد، ورزش‌های رزمی و دو میدانی ساماندهی شد‌ه‌اند. وی با بیان اینکه هفته گذشته تیم کشتی فرنگی ناشنوایان استان البرز مقام دوم کشوری را از آن خود کرد، افزود: پیش از این ورزشکار دو ومیدانی کار ناشنوای البرزی در مسابقات آسیایی ناشنوایان چین تایپه که اوایل مهر سال جاری برگزار شد، در رشته پرتاب دیسک موفق به کسب مدال نقره این دوره از رقابت‌ها شد. رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان استان البرز خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال جاری شاهد برگزاری مسابقات کشوری والیبال و حضور ورزشکاران البرزی در این دوره از رقابت‌ها هستیم. وی با اشاره به اینکه این مسابقات در راستای انتخاب اعضای تیم ملی والیبال ناشنوایان برای حضور در مسابقات جهانی که سال آینده در آمریکا نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: 4 والیبالیست البرزی در تیم ملی کشور حضوری فعال دارند. ایزدبین با تاکید بر اینکه اغلب ورزشکاران ناشنوای استان البرز در سالن‌های مختلف ورزشی پراکنده در شهر تمرین می‌کنند و مبالغ زیاد و گزافی را از آن‌ها دریافت می‌شود، گفت: اداره‌کل ورزش البرز زمینی در مجموعه ورزشی انقلاب کرج به این هیئت در راستای احداث سالن ورزشی چند منظوره ناشنوایان واگذار کرده که تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با اشاره به اینکه تا کنون تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار برای احداث این سالن از محل کمک خیرین بوده است، عنوان کرد: استانداری قول مساعدت 70 میلیون تومانی را داده بود که متاسفانه تا امروز محقق نشده است. رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان استان البرز با بیان اینکه این پروژه برای اتمام به 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار داشت: مراسم گلریزانی در تاریخ 12 آبان سال جاری به منظور جمع‌آوری مبالغی برای اتمام این پروژه ورزشی برگزار می‌‌شود.





منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود