19 آبان 1394
شماره خبر: 152581

بدمینتون البرز از ابتدایی‌ترین امکانات سخت‌افزاری محروم است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بدمینتون البرز از ابتدایی‌ترین امکانات سخت‌افزاری محروم است


رییس هیئت بدمینتون استان البرز گفت: بدمینتون این استان از ابتدایی ترین امکانات سخت افزاری محروم است و با مشکلات فراوان امورات خود را می گذراند.
فریدون بلغاری اظهارکرد: نه سالن برای تمرین داریم و نه فضایی اداری برای پاسخگویی به مراجعان و نمی دانم با این شرایط چگونه می خواهیم این ورزش را رشد دهیم. وی افزود: روزی که پیشنهاد حضور در این ورزش را به من دادند از شرایط آن بی خبر بودم و نمی دانستم در تامین مشکلات سخت افزاری به این میزان دچار مشکل است. بلغاری با بیان اینکه اختصاص دو زمان محدود تمرینی دردی از این هیئت دوا نمی کند گفت: ورزش بدمینتون شرایط خاص خود را دارد و نیاز است نفرات منتخب ما ساعات مشخصی را در طول هفته تمرین کنند اما این امر میسر نیست و ما را دچار مشکلات فراوان کرده است.
حضور البرزی ها در جمع برترین های کشور
رییس هیئت بدمینتون استان البرز با اشاره به جایگاه خوب این استان در کشور گفت: تیم البرز سال قبل عنوان سوم کشوردر لیگ کسب کرد و امسال در سوپر لیگ بانوان کشور حضور دارد در عین حال در تیم های ملی نماینده داریم و عناوین برتر قهرمانی کشور را دختران این استان در اختیار دارند و زیبنده نیست که در بعد سخت افزاری این میزان دچار محرومیت باشیم. وی تصریح کرد: در سال های نه چندان دور بدمینتون دارای سالن اختصاصی بود اما هر چه به جلوتر آمدیم این امکانات تحلیل رفت تا جایی که امروز از حداقل ها هم برخوردار نیستیم. بلغاری با بیان اینکه این کمبودها را به مسئولان ورزش البرز منعکس کرده ایم گفت: هنوز ترتیب اثری به این درخواست های ما داده نشده است و امیدوارم هرچه زودتر برای باز شدن گره های کور این ورزش فکری شود. وی در پایان افزود: بدمینتون البرز این حق را دارد تا به شکل موثرتری مورد توجه قرار گیرد و ابتدایی ترین نیازهایش یعنی سالن فراهم باشد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود