23 آبان 1394
شماره خبر: 152756

مقام سوم مسابقات کشتی آزاد نوجوانان کشور به البرز رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مقام سوم مسابقات کشتی آزاد نوجوانان کشور به البرز رسید


رقابت های کشتی نوجوانان کشور در حالی روز گذشته با معرفی برترین ها به پایان رسید که البرزی ها با کسب ۴ مدال عنوان سوم کشور در بخش آزاد را به خود اختصاص دادند.
مسابقات کشتی قهرمانی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور به مدت ۴ روز به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و برترین های کشور در این رده سنی در آن حاضر بودند. در این رقابت ها و در بخش کشتی آزاد تیم البرز با حضوری موفق در اکثر اوزان توانست به یک عنوان نخست، دو عنوان دومی، یک مقام سوم و دو رتبه چهارمی و پنجمی برسد. در این رویداد کشوری حامد رحیمی ملی پوش البرزی بهترین عملکرد را داشت و توانست در وزن ۵۸ کیلوگرم به مقام اول برسد. سجاد غلامی در وزن ۶۹ وابوالفضل آرمیده در وزن ۴۲ کیلوگرم دوعنوان دوم را کسب کردند و حمد کابلی در وزن ۴۶ کیلوگرم به مقام سوم رسید. نوید کمندلی و امیربهادر ترابی دیگر کشتی گیران البرزی بودند که به ترتیب عناوین چهارم وپنجم را به دست آوردند. در پایان مسابقات کشتی آزاد و در مجموع امتیازات تیمی البرز با کسب ۵۵ امتیاز پس از تیم های مازندران و تهران الف در جایگاه سوم قرار گرفت. اما در بخش فرنگی عملکرد البرزی ها بر خلاف انتظارها مطلوب نبود و یک عنوان دومی ماحصل تیم اعزامی البرز به مسابقات کشوری بود.
در این رقابت ها مجید فرضعلی پور در وزن ۴۶ کیلوگرم به مقام دوم رسید تا تنها عنوان دار این استان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور باشد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود