24 آبان 1394
شماره خبر: 152886

ورزش در چهارمین جاده زیبای دنیا رونق می‌گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ورزش در چهارمین جاده زیبای دنیا رونق می‌گیرد


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج از رونق فعالیت های ورزشی در چهارمین جاده زیبای دنیا با کمک دهیاران شوراهای محلی و هیئت امنای ورزشی بخش آسارا خبر داد.
هوشنگ افشاری اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری در ورزش برای پیشبرد اهداف ورزش و توسعه آن در شهرستان کرج باید از توان بخش خصوصی وسایر نهاد ها کمک گرفت. وی افزود: بر این اساس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج در بخش آسارا این هدف را با جدیت بیشتری دنبال می کند و در تلاش است ورزش را در این بخش و در بافت روستایی با کمک دهیاران توسعه دهد. افشاری از برگزاری نشست های مستمر با بخشدار و دهیاران روستاهای مختلف در دو ماه اخیر خبر داد و گفت: در این جلسات تلاش کرده ایم ظرفیت های موجود در روستاهای مختلف برای تشکیل تیم های ورزشی و برگزاری مسابقات به کار گرفته شود. وی با بیان اینکه استقبال خیلی خوبی را از سوی دهیاری ها و شوراهای روستاها شاهد بوده ایم گفت: پیش از این هم روستاهای بخش آسارا کمک حال ورزش بوده اند و در جهت رونق ورزش تلاش کرده اند اما می خواهیم این کمک ها شکل سازماندهی تر شده ای داشته باشد. رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج علاقمندی مسئولان محلی در بخش آسارا به موضوع ورزش را یک اتفاق فرخنده دانست و گفت: حمایت از تیم های ورزشی برای حضور در مسابقات شهرستانی و استانی و ایجاد زمین های ورزشی روباز در روستاها و بهسازی اماکن موجود از مواردی بود که در جلسات مشترک مورد توافق قرار گرفت.
مشکل سوخت سالن های ورزشی آسارا حل شد
وی از موافقت دهیاران و شوراهای روستاها برای تامین سوخت فضاهای ورزشی موجود در بخش آسارا خبرداد و گفت: مشکل تامین سوخت در فصل سرد سال یکی از معضلات اماکن ورزشی بود که به مدد همراهی متولیان روستاها و همراهی بخشدار حل شده است. افشاری از افتتاح چهارمین فضای ورزشی دولتی بخش آسارا در روستای ولایت رود در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با بهره برداری از این فضای ورزشی فضای مساعد تری برای فعال شدن ورزش دراین روستای مهم و سایر روستاهای هم جوار فراهم می شود. وی در پایان گفت: پتانسیل های بالای بخش آسارا در ورزش که جاده چالوس و تعداد بسیاری از روستاهای آن را در خود جای داده می طلبد توجه بیشتری به نیازهای فرهنگی ورزشی آن شود و اداره ورزش کرج در تلاش است با ایجاد همگرایی بیشتر میان دهیاران و شوراهای محلی این موضوع را محقق کند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود