10 بهمن 1390
شماره خبر: 4520

ساماندهی فعالیت‌های ورزشی در 80 درصد روستاهای البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ساماندهی فعالیت‌های ورزشی در 80 درصد روستاهای البرز

سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان البرز از ساماندهی فعالیت‌های ورزشی در بیش از 80 درصد روستاهای بالای 500 خانوار این استان خبر داد.
احمد شجاعی اظهار کرد: در استان البرز بیش از 300 روستا در بحث ورزش فعالیت دارند که این هیئت از طریق هیئت‌های شهرستان‌های تابعه خود اقدام به شناسائی و گماردن مسئول ورزش در این روستاها کرده است. وی تصریح کرد: تاکنون در چند‌ نوبت وسائل و تجهیزات ورزشی اعم از توپ و لباس در اختیار این روستاها قرار داده است. شجاعی با بیان اینکه البرز یکی از استان‌های بسیار فعال در بحث ورزش روستایی محسوب می‌شود، گفت: این هیئت تلاش کرده با بهره‌گیری از ظرفیت موجود در روستاها، تیم‌های منتخب روستایی و عشایری را تشکیل داده و روانه مسابقات کشوری کند که خوشبختانه برنامه‌های در این حوزه نتایج مطلوبی داشته است.
* کسب چهار عنوان اول کشور در سال 90
سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی وعشایری استان البرز در ادامه به عملکرد تیم‌های اعزامی این استان به مسابقات روستایی و عشایری کشور در سال 90 اشاره و عنوان کرد: تاکنون بخش اعظمی از مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف به انجام رسیده و استان البرز هم با اعزام تمام تیم‌های خود به این رقابت‌ها حائز مقام‌های بسیار خوبی شده است. شجاعی افزود: از مهم‌ترین عناوینی که تاکنون تیم‌های ما کسب کرده‌اند، می‌توان به مقام نخست‌ تیم‌های فوتسال بانوان، آمادگی جسمانی و دو و میدانی بانوان و پنجمی آقایان در کشتی اشاره کرد. وی در پایان به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای البرز اشاره کرد و گفت: از سوی اداره کل ورزش استان اعتبار مالی خوبی برای ساخت زمین‌های روباز ورزشی و سالن‌های روستایی اختصاص یافته که بخشی از آنها در آینده‌ای نزدیک به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود