25 آبان 1394
شماره خبر: 152972

استعفای مدیرعامل راه آهن گره حضور این باشگاه در البرز را کور کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

استعفای مدیرعامل راه آهن گره حضور این باشگاه در البرز را کور کرد


به دنبال استعفای برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه راه آهن، مدیرعامل این باشگاه نیز از سمت خود استعفا داد تا گره حضور راه آهن در استان البرز کورتر از قبل شود.
بعد از استعفای برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه راه آهن (بعد از علنی شدن تصمیم مدیران این باشگاه برای انتقال به البرز) ، ظهر امروز دوشنبه علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه نیز استعفاء کرد تا سرنوشت حضور راه آهن در استان البرز پیچیده تر شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اظهار بی اطلاعی از ارتباط داشتن این استعفاها با موضوع انتقال این تیم به البرز ، گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم و از زبان شما متوجه استعفای رحیمی مدیرعامل باشگاه راه اهن شدم. رضا گل محمدی بیان کرد: تا این لحظه از دلیل استعفای رحیمی بی خبر هستم ، ضمن آن که فکر نمی کنم این تصمیم به البرز نیز ارتباطی داشته باشد. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: مدیران راه آهن چند ماه قبل نامه ای به مدیران استان البرز زدند و خواستار حضور در این استان شدند که ما نیز با بررسی های انجام شده جواب آنان را دادیم.وی بیان کرد: ما در چارچوب های تعیین شده موافقت خود را با خواسته های آنان (در اختیار گرفتن زمین برای احداث ورزشگاه و همچنین استفاده از اماکن ورزشی استان ) اعلام کردیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان آن که نمی داند سرنوشت حضور راه آهن در استان البرز چه خواهد شد ،افزود: ما کارهایی که لازم بود را انجام دادیم و نمی دانیم با توجه به شرایط ایجاد شده این انتقال صورت خواهد گرفت یا خیر. خبرنگار ایرنا برای آگاه شدن از دلیل استعفای مدیرعامل راه آهن ، با محمد جواد کولیوند از اعضای هیات مدیره راه آهن نیز بارها تماس گرفت که موفق به برقراری ارتباط نشد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود