30 آبان 1394
شماره خبر: 153227

پیروزی مقابل فردوسی فشار را از روی تیم جوان ما برداشت

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پیروزی مقابل فردوسی فشار را از روی تیم جوان ما برداشت


سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: پیروزی مقابل فردوسی مشهد تا حد بسیاری فشار روحی و روانی را از روی تیم جوان ما برداشت.
رضا فلاح اظهار کرد: در ۳ هفته متوالی اخیر ۳ بازی سخت و بسیار مهم با تیم های همسایه خود در نیمه پایانی جدول داشتیم و خوشحالم که موفق شدیم امتیاز کامل این پیکارهای حساس را از آن خود کنیم. وی افزود: دو برد ارزشمند ما در شهرهای بندرعباس و مشهد مقابل تیم های خوب آذرخش و فرودسی رقم خورد و این نشان از شایستگی جوانان مقاومت و حرکت آنها به سمت کامل شدن حکایت دارد. فلاح با بیان اینکه نگاه تیم های لیگ برتری به مقاومت تغییر کرده است گفت: جوانان ما در تمام بازی های این فصل خیلی سخت نتیجه را واگذار کرده اند و این روزها با رسیدن به یک بلوغ تاکتیکی بخش اعظمی از انتظارات مربیان را در زمین پیاده می کنند و امیدوارم با ادامه این روند به جایگاه شایسته ای درپایان این فصل برسیم. سرمربی مقاومت البرز تصریح کرد: در بازی روز پنج شنبه گذشته مقابل فردوسی مشهد تیم ما به خوبی توانست فشار بالای بازی را کنترل کند و با هوشیاری و تمرکز لازم از شکست به یک پیروزی دلچسب برسد و از این بابت ممنون شاگردانم هستم. وی آبدیده شدن بازیکنان مقاومت را در کوران مسابقات را از مشخصات کارکردن با جوانان دانست و گفت: برخلاف خیلی از تیم ها ما با جمعی جوان کم تجربه فصل را شروع کردیم و خوشحالم که این جوانان امروز خود را به سطحی رسانده اند که می توانند در جریان بازی اثرگذار باشند و با تلاش خود از شکست برد بسازند.
بازی های سختی تا پایان فصل پیش رو داریم
سرمربی مقاومت البرز با تاکید بر اینکه کار سختی تا پایان فصل پیش رو این تیم است گفت: نتایج کسب شده در هفته های اخیر را سقف ونهایت کار خود نمی دانیم و معتقدم از این پس باید توان و انرژی بیشتری صرف کنیم تا به امتیاز برسیم. وی در پایان با قدردانی از تلاش مدیریت باشگاه برای ایجاد یک فضای آرام برای تیم مقاومت گفت: نسبت به فصل پیش و علیرغم اینکه حمایت لازم از سوی استان را نداریم با شرایط بهتری در مسابقات حاضر می شویم و از این بابت باید یک خسته نباشی جانانه به مدیران باشگاه بگویم. تیم فوتسال مقاومت البرز در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال روز پنج شنبه در مشهد مقابل فردوسی این شهر به برتری ۶ بر۳ رسید. نماینده البرز تا پایان هفته هفدهم با کسب ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال جای گرفته است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود