4 آذر 1394
شماره خبر: 153587

معارفه ی سرپرست اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

معارفه ی سرپرست اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ


طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، علی کربلایی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه ی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ با حضور قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان و سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، علی کربلایی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ، اسفندیار عقبائی رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ، سعید خلج مسئول حراست اداره کل، حمیدرضا رضایی معاون اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ و پرسنل این اداره برگزار شد. در ابتدای این مراسم قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ضمن تبریک هفته ی بسیج و با قدردانی از زحمات اسفندیار عقبائی در زمان تصدی مسئولیت اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ گفت: هر آمدنی رفتنی دارد و امروز ما سپاسگزار زحمات جناب عقبائی به جهت تلاش های فراوان برای ورزش و جوانان این شهرستان هستیم که به دلیل بازنشستگی دیگر امکان حضور ایشان در این سمت وجود ندارد. وی افزود: حضور جناب کربلایی به عنوان یکی از مدیران با سابقه ی ورزش استان را در این سمت برای ورزش و جوانان ساوجبلاغ پر خیر و برکت می دانیم و با توجه به اطمینان کاملی که به ایشان و توانمندی هایشان داریم، امیدواریم شاهد رشد و توسعه ی بیش از پیش این شهرستان در عرصه های مختلف ورزش و جوانان باشیم.
اسفندیار عقبائی نیز با قدرانی از همکاری مجموعه ی اداره کل و پرسنل اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ در این مدت، بدهکار نبودن این اداره و تسویه ی تمامی مطالبات و بدهی های زمان مسئولیت خود را از بارزترین اقدامات صورت گرفته برای تسهیل فعالیت سرپرست جدید دانست. در ادامه علی کربلایی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ با اشاره به جایگاه ویژه ی ورزش و جوانان ساوجبلاغ در سطح استان البرز اظهار کرد: تمام تلاش و تجربیات خود را بکار خواهم بست تا برنامه های مورد نظر برای رشد و توسعه ی این شهرستان را به نحو احسن اجرا کنیم. وی با قدردانی از زحمات رئیس اسبق اداره گفت: امیدوارم با تلاش همکاران اداره و همدلی بین جامعه ی ورزش و جوانان ساوجبلاغ همچون گذشته و بیش از پیش شاهد درخشش ورزشکاران این شهرستان در سطوح مختلف استانی، ملی و حتی بین المللی باشیم. شایان ذکر است معاونت اداره تربیت بدنی شهرستان کرج، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج، مسئولیت هماهنگی امور ادارات شهرستان های استان، ریاست ورزش و جوانان ماهدشت، مسئولیت بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان از جمله سوابق مدیریتی علی کربلایی است که هم اکنون ریاست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان البرز را نیز بر عهده دارد. کربلایی طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، به سمت سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ منصوب شد که متن این حکم به شرح ذیل می باشد:
جناب آقای علی کربلایی
با سلام؛
احتراما نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی، با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ منصوب می گردید. امید است با استعانت از خداوند متعال و رعایت کلیه قوانین و مقررات و استفاده از تجربیات همکاران محترم، ظرفیت های شوراهای اسلامی، هیئت های ورزشی، سازمان های مردم نهاد و با هماهنگی این اداره کل در انجام وظایف محوله برای خدمت رسانی به جامعه ی ورزش و جوانان کوشا و موفق باشید.
رضا گل محمدی
مدیرکل

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود